Nakon dugogodišnjeg iskustva u modi i dizajnu, iz jednog velikog prijateljstva koje veže Zagreb i Berlin nastao je brend Bling Zoo, a iza njega stoje prijateljice Sandra Aračić i Maja Šimunović. Osnivačice su u isto vrijeme diplomirale dizajn odjeće u Zagrebu, a isprva su počele izrađivati majice i nakit. Kasnije su svoju kreativnost sprovele u djelo kroz kolekciju nakita, koji se obrađuje i izrađuje u Zagrebu.
S obzirom na to da se radi o dva različita grada i dvije različite države, a jedan je zajednički cilj i brend, odlučili smo porazgovarati s dizajnericama te se dotaknuti i tema o samoj ideji, konceptu, minimalizmu, ali i stilu općenito. Upoznajmo ih zajedno.
MagMe: Spada li filozofija vašeg brenda u minimalistički stil?
Maja i Sandra: Naš nakit je inspiriran minimalnim, čistim linijama geometrijskih oblika uz dodatak organskih detalja poput riječnih bisera, poludragog kamenja, školjki. Ne bismo se htjele ograničiti samo na minimalizam tako da je moguće da će se kolekcije razvijati i u drugim smjerovima. Sve ovisi o trenutnoj inspiraciji i osjećaju.
MagMe: Kada biste morale opisati osobe koje nose vaš nakit, kakve bi one bile?
Maja i Sandra: Naš nakit namijenjen je svima koji žele posjedovati trajne, kvalitetne komade koje mogu nositi u svakoj prilici, s obzirom da su oni decentni i lako se kombiniraju. Iznimno nas veseli kada nam se vraćaju zadovoljni kupci koji se pohvale da još uvijek i nakon više vremena s radošću nose naše komade.
MagMe: Kojim materijalima se služite praveći nakit?
Maja i Sandra: Kao osnovni materijal koristimo 925 srebro i pozlatu na srebro, a onda detalje poput poludragog kamenja, bisera, školjki i svile dodajemo te mijenjamo ovisno o inspiraciji i sezoni.
Iz ljubavi prema kvaliteti materijala i izradi željele smo izrađivati nakit iz plemenitih materijala jer posjeduje trajnu vrijednost. Oduvijek je nakit bio taj koji se prenosi iz generacije u generaciju i time biva svevremenskim. Uz to i sam proces stvaranja nakita je prilično smirujuć te omogućuje praćenje transformacije sirovine u proizvod.
MagMe: Je li teško opstati u Hrvatskoj kao mali obrtnik?
Maja i Sandra: Definitivno nije lako. Postoji velik broj kreativnih individualaca u Hrvatskoj, koji su ili od početka krenuli u samostalne vode ili su se na to odlučili nakon sazrijevanja u nekim firmama ili nakon raspada tih firmi. Tako da s te strane postoji jedan veliki potencijal i ponuda. Međutim, isti ti kreativci moraju se boriti za pažnju relativno malog tržišta i male kupovne moći, tako da se većina počela oslanjati na potrebe turista, a to je sama posljedica ekonomske strategije države okrenute većinom turizmu. U koju smo se upravo u ovoj 2020. svi uvjerili da nije ekonomija održivog karaktera.