Mirja Vasić 06.03.2020.

Stigla je prva Jimmy Choo beauty linija

Posljednji u nizu brendova koji je zakoračio u beauty vode, glasoviti je Jimmy Choo. U sve brže rastućoj beauty industriji, vrijednoj 532 milijarde dolara, nije ni čudo da se brendovi poput Christiana Louboutina i Hermesa odlučuju uz ponudu visoke mode svojim klijentima omogućiti i pokoji kozmetički proizvod. Odlična je to taktika i za one koji si možda ne mogu priuštiti odjeću, ali žele imati nešto brendirano.
Prvu kapsularnu kolekciju Jimmy Chooa, pod nazivom Seduction Collection čine deset ruževa, osam nijansi lakova za nokte, te šest parfema.

Ruževi dolaze u predivnom nude i zlatnom pakiranju, a na sebi imaju prepoznatljivi Jimmy Choo print pitona. Mirišu na Iris Crush, jedan od novih parfema u ponudi, a u kolekciji će se naći komplementarne nijanse svakoj boji kože u crvenim, ružičastim, ljubičastim i smeđim bojama. Cijena im je £50.

Lakovi za nokte, u također impozantnom pakiranju, koje nalikuje kristalnoj kugli, imaju veliki zaobljeni kist kako bi omogućili lakše nanošenje. Jedna od nijansi, Glitter Lover, inspirirana je kultnim Jimmy Choo materijalom te je puna šarenih šljokica. Cijena im je £30.

Za potpuni dojam, tu su još i parfemi, od kojih je Iris Crush cvjetni miris pun irisa, nerolija i frezija, dok je I Want Oud prigušeniji i mističniji. Ako ih želite probati, za sada su isključivo dostupni u robnoj kući Harrods u Londonu, a kroz nekoliko dana trebali bi biti dostupi i na  Jimmy Choo webu.