@maisonfranciskurkdjia

Ana Svetina 10.09.2025.

Maison Francis Kurkdjian kreirao Baccarat Rouge 540 u limitiranom izdanju

Luksuzna kuća mirisa Maison Francis Kurkdjian, poznata po kultnom parfemu Baccarat Rouge 540, podigla je granice luksuza na novu razinu; predstavljanjem specijalnog izdanja vrijednog 28 tisuća američkih dolara. Ovim potezom brend se priključuje nizu LVMH-ovih kuća koje lansiraju ultra-ekskluzivne parfeme čija cijena nadmašuje onu luksuznih torbi ili nakita, a sve zahvaljujući rastu entuzijazma kolekcionara.

@maisonfranciskurkdjia

Nazvano Baccarat Rouge 540 Édition Millésime, ovo će izdanje biti proizvedeno u samo 540 primjeraka kroz sljedeće desetljeće, raspoređeno u batchu od 54 bočice godišnje. Dok standardna verzija kultnog parfema košta 695 dolara (za 200 ml), ekskluzivno izdanje donosi višestruko višu cijenu zbog luksuznog pakiranja i dodatka rijetkog ambergrisa u formuli.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Maison Francis Kurkdjian (@maisonfranciskurkdjian)

Posebno dizajniranu crvenu kristalnu bočicu potpisuje Fred Rawyler, originalni dizajner Maison Francis Kurkdjian bočica. 19 Baccarat majstora izradilo je kristalno postolje, na kojem su radili čak 500 sati, dok je čep od 24-karatnog zlata dobio prilagođeni kristalni mehanizam za raspršivanje. Parfem dolazi u drvenoj kutiji obloženoj kožom i zrcalom, uz rukom šivenu futrolu od janjeće kože izrađenu u pariškoj radionici Atelier Renard.

@maisonfranciskurkdjia

Kupci ovog izdanja automatski postaju članovi ekskluzivnog kluba Les amis du Rouge, koji nudi jedinstveno “putovanje brenda”. Članovi imaju pravo na do pet godišnjih refillova parfema, ali i na posebno kurirane doživljaje: večere, masterclass radionice s Francisom Kurkdjianom, posjete Bečkoj državnoj operi te ekskluzivan uvid u njegovu nadolazeću izložbu u Palais de Tokyo.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Maison Francis Kurkdjian (@maisonfranciskurkdjian)

Iako Maison Francis Kurkdjian već godinama stvara bespoke mirise za VIP klijente, ovo je prvi put da kuća javno predstavlja tzv. “exceptional piece”. CEO Marc Chaya naglašava kako je riječ o pomno osmišljenom iskustvu koje spaja kolekcionarski duh i luksuznu estetiku.

@maisonfranciskurkdjian

Mineral, fire and know-how. The three auras of Baccarat Rouge 540. #maisonfranciskurkdjian #BaccaratRouge540

♬ son original – MFK Paris

Ultra-luksuzna izdanja nisu novost u LVMH portfelju, naime Guerlain već godinama njeguje tradiciju takvih lansiranja, dok su Bulgari Opera Prima  i Dior J’adore L’or Prestige Edition  među najskupljim parfemima svih vremena. Maison Francis Kurkdjian sada se svrstava uz bok ovim legendarnim kreacijama, potvrđujući da parfemi više nisu samo mirisni potpis, već i kolekcionarsko umjetničko djelo.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, TikTok