
Edited in Tezza with: Dust 3 & SHADE
Zadarski brend modnih dodataka AMAS predstavio kampanju koja miriše na sol, sunce i jednostavne gušte
Ljeto u Zadru ima svoju posebnu čaroliju i AMAS Bijoux ju je pretočio u kampanju zbog koje ćeš odmah poželjeti skočiti u more. Njihova nova kolekcija simboličnog naziva “Lito je” slavi sve ono što volimo u toplim, bezbrižnim danima: jednostavnost, slobodu i ljepotu detalja koji govore više od riječi.
U fokusu su, naravno, biseri, elegantni, nježni, a opet dovoljno snažni da nose priču. Ručno rađeni komadi nakita ponovno dokazuju zašto AMAS ima posebno mjesto na modnoj karti domaće scene. No, ovog puta tu su i dvije nove sunčane naočale, koje savršeno prate prepoznatljivu AMAS estetiku – ležerno chic, s notom lokalnog šarma.
Kampanja je snimana ni manje ni više nego na legendarnom zadarskom bazenu; mjestu koje budi nostalgiju i čuva duh ljeta u svojoj najautentičnijoj formi. Iza objektiva je bio Fabio Šimićev, poznat po svom dokumentarnom i emotivnom pogledu na svijet, a pred kamerom su se našli zadarski fotograf Toni Opačić i skakačica u vodu Lora Magaš, koja je energijom utjelovila sve ono što “lito” znači.
AMAS ne staje samo na nakitu, kolekciju su upotpunile i nove t-shirt majice koje su već osvojile simpatije vjernih obožavatelja brenda. A kao šećer na kraju, tu su i potpuno nove naušnice “Stošija”, koje s lakoćom spajaju novitet s prepoznatljivim AMAS potpisom.
Željela sam sve pojednostaviti, vratiti se guštima i srži ljeta, a to je lakoća postojanja, poručuje autorica kolekcije Petra Mičić Garibović.
Nova kolekcija “Lito je” savršen je podsjetnik da je manje zaista više; posebno kad iza dizajna stoje emocija, autentičnost i snažna lokalna priča.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR