
Lunilou predstavio još cool ljetnih komada, a lica kampanje su ponovno Mateo Kovačić i Joško Gvardiol
Nakon nostalgične retro kampanje s prizorima iz djetinjstva, drugi dio ljetne kolekcije Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom donosi potpuno drugačiji ritam – onaj koji bira mir ispred buke, hladovinu umjesto reflektora i pravo ljetno opuštanje umjesto utrke s trendovima.
Nova kampanja smještena je na neimenovanoj terasi iz snova, gdje se ništa ne događa prebrzo, ali se sve osjeća ispravno. U fokusu nisu lokacija ni kulise, već emocija: pogled u daljinu, sunce koje pada na lice, limunada u ruci i društvo koje godi duši. Jer kako poručuje Lunilou, “nije bitno gdje si – bitno je kako si”.
View this post on Instagram
Mateo duhovito priznaje da mu je najveći izazov bio “ne odrezati prst dok glumi da zna rezati limun”, dok se Joško samo nasmijano prisjeća: “Htio sam nositi kratke hlače i ležati. Mislim da sam isporučio”.
Kolekcija, kao i poruka, odiše jednostavnošću: oversized košulje u pastelnim tonovima, kratke hlače boje vanilije, udobne kupaće gaćice i nezaobilazni prugasti ručnici — sve izrađeno od prirodnih, održivih materijala po kojima je Lunilou već prepoznatljiv.
Vizualni identitet kampanje potpisuje Izabel Kovačić, čije kreativno vodstvo ponovno donosi estetiku bez forsiranja, emociju bez prenaglašavanja — atmosferu koja miriše na sunce, sol i čisto zadovoljstvo. U vremenu u kojem svi jure, Lunilou poziva da usporimo. I šapće: sporije. mekše. opuštenije. Kolekcija je dostupna na Lunilou stranici, a da, i ti prugasti ručnici iz kampanje postoje. I da, i vi ih možete imati.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR