
Stella McCartney je predstavila nove verzije it torbe s početka milenija
Britanska dizajnerica Stella McCartney predstavila je “Generation Falabella”, limitiranu capsule kolekciju koja slavi dugovječnost i evoluciju njezine najpoznatije torbice – Falabella. Kolekcijom je predstavljeno četiri nova modela, svaki s prepoznatljivim dizajnerskim potpisom brenda: s kristalnim resicama, resicama od veganske kože, metalik srebrnom teksturom i metalne zakovicama. Svaka torba ručno je rađena u Italiji uz materijale koji zamjenjuju tradicionalnu kožu te koriste podstavu od reciklirane plastike.
View this post on Instagram

Torba Falabella, nazvana po Stellinom omiljenom konju, prvi je put predstavljena 2009. godine i od tad je postala simbol održive luksuzne mode. Svaka torba zahtijeva više od tri sata rada, uključujući ručno uvezivanje organskim pamučnim koncem.
U fokusu kampanje ove capsule kolekcije su mladi kreativci koji predstavljaju novu generaciju ambasadora brenda: pjevač Role Model, glumica Odessa A’zion i influencerica Quen Blackwell. Fotografirani u Los Angelesu, troje mladih kreativaca nose torbe iz kolekcije u filmskoj atmosferi koja spaja modu, film i glazbu.
Kolekcija Generation Falabella dostupna je na službenoj stranici brenda i u odabranim trgovinama diljem svijeta, a cijene torbi se kreću od 850 do 1995 eura. U nastavku članka otkrijte koji su modeli predstavljeni!
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, Stella McCartney