Mirja Vasić 05.10.2018.

Drunk Elephant napokon i u Europi

Nakon dugog čekanja, Drunk Elephant, mladi, ali sudeći po nevjerojatno dobrom feedbacku, kultni beauty brend, napokon je stigao u Europu.

Neobično ime kompanija je dobila inspirirana uljem marule koji se nalazi u svim proizvodima. Postoji mit da kada slonovi, koji obožavaju marulu, pojedu plodove koji su pali na tlo i već započeli s fermentacijom, počinju se ponašati kao da su pijani.

Osnovala ga je Tiffany Masterson iz Houstona, frustrirana činjenicom da je tražeći najbolje proizvode za sebe, a konstantno imajući nekakvih problema s tenom, nailazila na istih šest sastojaka koje su uzrokovale nesavršenosti. Svaki proizvod koji joj je došao u ruke imao je najmanje jedan od sastojaka koje je pošto poto htjela izbjeći. Nakon puno istraživanja, Tiffany je s idejom manje je više odlučila osnovati liniju kozmetičkih proizvoda koja će biti djelotvorna kao da je u pitanju klinički brend, a s druge strane sigurna kao bilo koji prirodni brend.

Drunk Elephant tako je otvorio jednu novu kategoriju u beauty svijetu- clean clinical.  Ovo je kozmetika bez sumnjivih 6, kako ona naziva šest sastojka za koje tvrdi da uvijek uzrokuju probleme s tenom. To su esencijalna ulja, alkoholi koji isušuju, silikoni, natrijev lauril sulfat, mirisi i boje te kemijski agenti.

U Drunk Elephant proizvodima koriste se samo sastojci koji, ili direktno pomažu koži, ili pomažu integritetu i učinkovitosti formule. Linija trenutno sadrži 21 proizvod, a patenti su osigurani i za tri nova proizvoda u 2019. te jedan u 2020. godini.

Tiffany je sama učila o sastojcima i prije nego što se javila kemičaru koji je trebao smiksati sastojke u konačan produkt. Točno je znala što želi i u kojim omjerima. Tada su zajedno prošli kroz svaki sastojak i postotak, izbacujući sve nepotrebne komponente kako bi proizvodi bili što „čišći“, a rezultat je da se konačni proizvod vrlo malo razlikovao od njene prvotne ideje, iako nije imala nikakvog kemijskog i farmaceutskog backgrounda.

Ove se godine šuškalo da njezinu tvrtku želi kupiti Estée Lauder konglomerat, a i sama Tiffany priznaje da, kada je tek započinjala s kreiranjem proizvoda, jedino što je htjela jest dospjeti na police Sephore i potom prodati firmu. Nakon vrtoglavog uspjeha kojeg je ovaj indie beauty brend doživio, ne razmišlja o prodaji već o daljnjem unapređivanju. Nakon što je u siječnju 2015. Drunk Elephant došao u Sephoru, gotovo pa da je konstantno rasprodan. Zapravo, toliko je dobar da čini čak 50% top 10 proizvoda za njegu lica.

Iako je riječ o jakom i prepoznatljivom brendu koji samo na Instagramu ima 333 tisuće pratitelja te odličnu podršku poznatih glumica, pjevačica, modela i ljudi iz beauty i fashion industrije, nikada nisu platili niti jedan oglas blogerima/vlogerima niti ikome iz showbizza. Tiffany tvrdi da iako ne osuđuje nikoga, po njenom mišljenju proizvod gubi na vjerodostojnosti ako ga netko tko je za to plaćen predstavlja. Vjeruje da je tada riječ o brendu kojemu fali pozornosti što nije put kojim ona vodi svoju kompaniju.

Ovo su neki od najprodavanijih proizvoda Drunk Elephanta:

BESTE NO.9 JELLY CLEANSER (150ml, £34)

Bez umjetnih sastojaka, ovaj gel za čišćenje lica ne ostavlja kožu zategnutom nakon pranja, lagan je i nježan, a uklanja čak i vodootporan makeup. Surfaktanti na bozi kokosa, punom masnih kiselina, utječu na stvaranje guste pjene, ulje marule bogato antioksidantima te omega 6 i omega 9 pomaže u snazi čišćenja, a ekstrakt dinje umiruje i hidrira kožu. Pogodan je za sve tipove kože, a pH level mu je 5.9.

T.L.C Sukari BabyFacial

Najpoznatiji proizvod u kojeg se beauty gurui kunu, nažalost zbog razlika u regulativnim standardima Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a za sada neće biti dostupan na europskom tržištu. Ovaj odličan eksfolijant sadrži 25% AHA i 2%BHA kiseline, a obogaćen je glikolnom, mliječnom, limunskom i salicilnom kiselinom koje u kombinaciji kožu ostavljaju mekanom i sjajnom.

Lala Retro Whipped Cream (50ml, £60)

Lagana tekstura ove hidratantne kreme idealna je za one s beživotnim, sivim izgledom kože. Sadrži kombinaciju šest afričkih ulja- marulu za brže obnavljanje stanica, baobab za umirivanje i ulje ximenije za umirivanje. Tu je i marakuja koja pomaže u posvjetljivanju kože lica i zeleni čaj koji sprječava pojavu prvih bora. Na koži ne ostaje uljani osjećaj, a pH level ove kreme je 5.5

Virgin Marula Luxury Facial Oil (15ml £40, 30ml £75)

Svilenkaste teksture, ovo čarobno ulje ne ostavlja masni film na koži već se s lakoćom upija. Bogato antioksidansima, prirodno djeluje protiv starenja kože. Bez mirisa je i ikakvih kemikalija a  pomaže i u postizanju ujednačene boje tena.

Bogato je vitaminom E, omegom 6 i 9 i flavonoidima koji koži pomažu u otpornosti i hidratciji te svjetlijem izgledu.

Proizvode možete naručiti putem weba spacenk.com ili cultbeauty.coma ukoliko ih želite isprobati dostupni su u Engleskoj u svim većim SpaceNK parfumerijama.