Iva Marušić 21.01.2024.

Razgovarali smo s Ninom Turudić, osnivačicom novog hrvatskog skincare brenda Pomalo

U svom poslu najviše uživamo u otkrivanju novih modnih i beauty brendova koji se svojim lansiranjem trude promijeniti te dvije neprestano rastuće industrije. A najviše nas veseli kad se radi o novim hrvatskim brendovima koji promiču održiviju i usporeniju proizvodnju te u prvi plan postavljaju kvalitetu svojih proizvoda. Jedan od takvih brendova zamijetili smo na Instagramu, a iza naziva koji nas je potaknuo da saznamo nešto više o tome, stoji i zanimljiva priča.

Skincare brend Pomalo ideja je Nine Turudić, inspirativne žene koja se bavila brojnim stvarima i pritom nikad nije stala u otkrivanju novih dijelova sebe. Odlučili smo s njom razgovarati o ovom novom pothvatu i saznati što se to točno krije iza brenda Pomalo.

MAGME: Možeš li se predstaviti našim čitateljima – tko je Nina osim pokretačice novog skincare brenda?

Nina Turudić: Joj, dobro pitanje. Mislim da se formiram novim iskustvima i kilometrima u nogama pa na to pitanje nemam čvrsti odgovor. Znate kako se kaže, nijedan čovjek ne ulazi u istu rijeku dvaput, jer to više nije ista rijeka, a on nije isti čovjek.

MAGME: Čime si se sve bavila prije pokretanja ovog novog projekta – na tvojem LinkedIn profilu otkrili smo brojne zanimljive stvari. Živjela si u inozemstvu te se bavila različitim stvarima, od sporta do umjetnosti. Reci nam nešto o tome.

Nina Turudić: Da, neki bi rekli zbrkano, a neki svestrano. S tenisom sam se bavila od kad znam za sebe, a upravo mi je to pomoglo da dospijem na fakultet u Sjedinjenim Američkim Državma. Ugledajući se na brata koji je upisao prestižan Wharton School of Economics, krenula sam se danonoćno pripremati za prijemne i dospjela do Cornell Universityja u Ithaci, New Yorku. Na moje razočaranje, fakultet je bio jako daleko od svjetala New Yorka, a temperatura je većinu vremena bila ispod -10 Celzijevih stupnjeva.

S druge strane, akademski me je oduševio. Dolazeći iz naših krajeva, bila sam fascinirana pristupom prema studentima, kvalitetom predavanja i širinom informacija koje sam dobivala. Sve je bilo usmjereno tome da studenta potakne na razmišljanje. To iskustvo mi je kompletno promijenilo način razmišljanja i otvorilo neki novi svijet. Tamo sam otkrila i suvremenu umjetnost koja će uvijek ostati moja ljubav. Kad će moj novi brend Pomalo stati na noge, otvorit ću novo poglavlje i na tom frontu.

MAGME: Odakle želja i ideja za pokretanjem skincare brenda – koje te iskustvo do toga dovelo?

NT: Nekada se i ja pitam zašto sam toliko zapela za to jer nemam neki teatralan origins story, osim što je moja majka jedno ljeto kupila knjigu o sastojcima krema, još puno ranije nego li je prirodna kozmetika došla u modu. Malo po malo sam počela o tome istraživati i sve mi je to bilo jako fascinantno – razni aktivni sastojci, zanimljive biljke, teksture i mirisi…

Razumijem da se nekima skincare može činiti kao površna stvar, ali za mene je skincare nešto kroz što se – vrlo doslovno i direktno – dolazi u doticaj sa samim sobom, a to smatram osnovnim stupom zdravlja, kako fizičkog, tako i mentalnog, emotivnog i duhovnog.

MAGME: Možeš li nam predstaviti dva proizvoda, odnosno kreme kojima si lansirala svoj brend?

NT: Naravno! Imamo kreme “Radiance” i “Replenishing”. “Radiance” je tanka, lagana krema koju vole žene s masnijom kožom i popularnija je tijekom ljetnih mjeseci. Sadrži peptide koji toniraju kožu, hidrolat nerolija i čempresa koji čiste i osvježavaju, hijaluronsku kiselinu i glicerin za hidrataciju i antioksidanse iz ulja vučjeg trna. Njezina glavna namjena je hidratacija i vraćanje tonusa koži.

“Replenishing” je punija, hranjiva i obnavljajuća krema sastavljena od astaxhantina i sjemenki nara koji čuvaju kožu od oksidativnog stresa, bakuchiola i crvenih algi koji potiču sintezu kolagena, alantoina i ulja boražine koji smiruje i obnavlja kožu te macerata cvijeta nevena i ulja marelice koji osnažuju kožnu barijeru.

Brend sam lansirala s kremama jer su one osnova njege lica i ako netko koristi samo jedan skincare proizvod, to je većinom krema. U trenutačnoj skincare industriji kao da uopće nema tipičnih krema, nego većinom postoje samo lagani “moisturizers” na koje se mogu dodavati različiti serumi. No, puno žena voli svoju dobru staru kremu. Zato sam se i odlučila za dvije različite vrste njege. Zapravo, mama je inzistirala na kremi, dok sam ja bila za laganiju njegu, takozvani moisturizer!

MAGME: Zašto Pomalo, referiraš li se time na to da bi beauty industrija trebala usporiti?

NT: Mislim da bi svi trebali malo usporiti. Većina nas nosimo ubrzani način života i umor kao neki žig uspjeha, predanosti i požrtvovnosti, a zapravo je to dosta nelogično jer od umora i stresa samo postajemo manje efikasni. To vrijedi za sva područja života pa tako i za skincare.

Nekad si je teško dopustiti usporavanje.

Mislimo, često nesvjesno, da ako se ne žurimo, ne brinemo i ne trčimo negdje onda nećemo uspjeti. Posvuda je mentalitet “suze, krv i znoj” koji zapravo uopće ne daje najbolje rezultate. Kad se malo opustimo i odmorimo, sve nekako lakše klizi pa jednostavnije, sretnije i brze odradiš što god poželiš. Zašto si onda otežavati i nanositi nepotreban teret koji nam samo odmaže i odmiče nas od cilja?

MAGME: Koliko je izazovno biti nova u beauty industriji bez ranijeg iskustva; jesi li naišla na neke neočekivane prepreke?

NT: Ovu ideju nosim sa sobom još od 2015. godine, ali sam tada znala da još nisam spremna. Htjela sam ispričati priču, prenijeti tu svoju fascinaciju sastojcima i dobar osjećaj koji proizlazi iz brige o sebi. Nisam imala “biznis ideju”, nisam željela od danas do sutra započeti novi projekt niti ponuditi jedan magičan sastojak za kojeg ću tvrditi da ćete sutra izgledati 10 godina mlađe. Htjela sam – i još uvijek želim – nešto održivije.

Sjećam se trenutaka u kojima sam mislila da trebam lansirati brend, no tad nisam imala pojma od čega početi. Tako sam između ostalog radila u agencijama za brending koje su me jako puno naučile o tom procesu.

Nakon što je počela pandemija, vratila sam se u Hrvatsku, otkrila poticaje za samozapošljavanje i odvažila se opremiti svoj proizvodni prostor. Tada nisam znala da ta sredstva nisu dovoljna za uspostavu cijelog poslovanja, čak ni ako sve pravilo uložiš i pogodiš iz prve, što ja naravno bez iskustva u industriji i s još manje iskustva u hrvatskoj birokraciji nisam uspjela. Tako da sam definitivno napravila puno pogrešaka i naučila na svojoj koži, ali sve je to dio ove priče.

MAGME: Tek si započela s novim brendom, no postoji li plan u kojem smjeru želiš da se Pomalo razvija?

NT: Pomalo je za mene platformu kroz koju se mogu baviti wellnessom na nešto drugačiji način. Od početka sam imala svakakve lude ideje i zapravo mi je bilo najteže svesti sve na samo dva proizvoda, a opet ispričati priču, tako da jedva čekam predstaviti nove faze ovog projekta. Želim, naravno, dodavati nove proizvode, ali i približiti korisnike ovakvom opuštenijem i efikasnijem načinu života.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram (@pomalo.beauty)