Novi Tom Ford parfem na bazi vanilije je zaludio fanove
Brojni obožavatelji parfema izdvajaju modnu kuću Tom Ford kao jednu od onih koja u asortimanu ima najbolje parfeme današnjice. Poput modnih komada kojima u toj kući oduvijek dominiraju atraktivni krojevi za samopouzdanu ženu, ali i muškarca, a iza beauty linije kuće također stoje proizvodi koji odišu profinjenosti i snažnom elegancijom.
Uz beauty liniju koja predstavlja širok spektar proizvoda poput ruževa, sjajila, paleta za oči i rumenila, parfemi ove američke kuće su jedni od najpopularnijih. Posljednjih tjedana pogotovo jer su korisnici TikToka usmjerili svu pažnju na novi parfem kuće – Vanilla Sex.
@brittany.xavier you had me at vanilla @tomfordbeauty pure luxe in a bottle from @sephora #TFVanillaSex ad
Možda zbog svog naziva, a možda zbog uspješnosti drugih parfema kuće se o ovom parfemu toliko priča. A možda i zbog toga što je mirisna nota vanilije toliko popularna među mlađom generacijom posljednjih mjeseci. No, ovo nije prvi u nizu mirisa na bazi vanilije ove kuće – “Vanilla Tobacco” slovi kao velika uspješnica i uz “Black Orchid”, “Mandarino di Amalfi”, “Noir”, “Soleil de Feu”, “Lost Cherry” i “Fucking Fabulous”, predstavlja najpoznatije parfeme kuće.
Vanilla Sex, predstavljen na samom kraju 2023. godine, sastoji se od gornje note badema, srednje note vanilije, i baznih nota absolut vanilije, mahune tonke i sandalovine. Ovaj miris pripada onima koji su topli i začinjeni, nudeći toplinu i slatkoću. Note tinkture vanilije i absoluta vanilije, skladno su uravnotežene sandalovinom, stvarajući primamljivo mirisno iskustvo. Brojni obožavatelji ove nove bočice na TikToku već govore o tome da novi miris kuće na koži ostaje i do više od sedam sati, što je uostalom karakteristično za parfeme ove modne kuće, koji su ponekad toliko intenzivni da se i do nekoliko dana osjete na odjeći.
@wrightparfums
Osim obožavatelja ovog parfema, na TikToku su se oglasili i brojni korisnici koji kritiziraju naziv novog parfema, govoreći kako se radi o jeftinom i neukusnom nazivu koji nije dostojan ozbiljne modne kuće. Ipak, nedvojbeno je da kuća na ovaj način želi privući što više komentara, kako pozitivnih tako i negativnih, čime pametno koristi marketinšku strategiju i pušta korisnike društvenih mreža da sami komentiraju ovaj, do sad, mističan parfem.
Ovaj uniseks parfem, kao što su uostalom i svi drugi mirisi kuće dostupan je za kupnju u bočicama od 30, 50 i 250 mililitara u cjenovnom rangu od 395 do 1,350 američkih dolara na službenoj stranici kuće.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram (@theparfumeguy), Tom Ford