5 najboljih knjiga za poslovni razvoj

Uvriježeno mišljenje je da je za neka znanja potrebno završiti školu ili fakultet, ali što je s onim znanjima koja nas ne uče kroz formalno obrazovanje? Moguće je naučiti jako puno putem iskustava drugih i stvarne primjere, pogotovo kroz knjige koje su prepune primjera i motivirajućih priča koje potiču na razmišljanje izvan okvira. Kada je riječ poslovnom razvoju, učenje kroz edukacije i knjige jedan je od najboljih načina učenja upravo zbog brzih promjena i sve većeg broja trendova.

U moru knjiga koje se izdaju svakodnevno teško je pronaći najbolju za sebe, upravo zato smo izdvojili pet knjiga koje su čitatelji proglasili najkorisnijima za poslovno učenje. U nastavku saznajte koje su to najbolje knjige za poslovni razvoj.

Zconomy – Jason Dorsey i Denise Villa

Novi bestseller autora Jasona Dorseya i Denise Ville odličan je za sve koji rade s pripadnicima generacije Z ili za njih. Ova knjiga je najcjelovitiji i najmjerodavniji vodič za generaciju Z, koji opisuje kako voditelji i šefovi moraju prilagoditi svoje strategije zapošljavanja, prodaje i marketinga, proizvoda i rasta kako bi privukli i zadržali ovu važnu novu generaciju kupaca, zaposlenika i stvaratelja trendova. Odnosno, kako prilagoditi svoj pristup tako da se obraćamo i trenutačno najvažnijoj ciljnoj skupini, onoj koja tek dolazi!

 

Power Questions: Build Relationships, Win New Business, and Influence Others – Andrew Sobel, Jerold Panas

Ova knjiga je odlična za sve one koji su naviknuti drugima sugerirati rješenja ili se, pak, često umaraju u komunikaciji s kolegama ili korisnicima. Putem knjige “Power Questions” naučit ćete kako postaviti strateško pitanje u ključnoj situaciji kako biste usmjerili razgovor u željenom smjeru.

Knjiga prikazuje 35 zanimljivih tema, stvarne razgovore s izvršnim direktorima, milijarderima, klijentima, kolegama i prijateljima. Svaka priča ilustrira izvanrednu snagu i utjecaj pronicljivog pitanja moći koje izaziva razmišljanje. Kako bi se čitateljima dodatno pripomoglo u snalaženju u raznim profesionalnim izazovima, na kraju knjige sažeto je i preko 200 dodatnih pitanja koja potiču na razmišljanje.

 

Think and Grow Rich – Napoleon Rich

Knjiga napisana davne 1937. godine, isprva je promovirana kao knjiga za osobni razvoj i samousavršavanje. Kroz godine je postala jedan od ključnih vodiča za poslovni uspjeh i gotovo neizostavan dio literature za sve koji žele više od sebe.

Knjiga je fokusirana na moć misli i na fokus. Misli su stvari i – nevjerojatno su moćne. Usredotočite se na ono što želite postići i ojačajte svoju odlučnost tako što ćete imati ono što Hill naziva “određenošću svrhe”. Također je bitno ustrajati, suočavajući se s preprekama koje će usput kočiti vaš rast. Knjiga je do sada prodana u više od 15 milijuna primjeraka čime dokazuje svoju svevremenost i aktualnost u svakom trenutku.

 

Blue Ocean Strategy – W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Na temelju studije o 150 strateških poteza koji obuhvaćaju više od 100 godina istraživanja i obuhvaća 30 industrija, autori W. Chan Kim i Renee Mauborgne tvrde da trajni uspjeh proizlazi iz stvaranja “plavih oceana” – neiskorištenih novih tržišnih prostora sazrelih za rast. I poslovni svijet se uhvatio – tvrtke širom svijeta preskaču krvave crvene oceane suparnika i stvaraju svoje vlastite plave oceane. S više od milijun prodanih primjeraka širom svijeta, “Blue Ocean Strategy ” brzo dolazi do statusa “mora se pročitati” među poslovnim čitateljima.

 

How to Win Friends & Influence People – Dale Carnegie

Odlična knjiga o samopomoći koju je napisao Dale Carnegie, objavljena davne 1936. godine. Više od 30 milijuna primjeraka prodano je diljem svijeta, što je čini jednom od najprodavanijih knjiga svih vremena.

Čvrsti, vremenom provjereni savjeti Dalea Carnegiea odveli su bezbroj ljudi na ljestvicu uspjeha u poslovnom i osobnom životu, a i dan danas su iznimno aktualni. Ova će klasična knjiga preokrenuti vaše odnose i poboljšati interakciju sa svima u vašem životu.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici. 

Fotografije: Pinterest