3 brenda nakita koja su nas osvojila na prvu
Nakit je “točka na i” svakog outfita i, po našem mišljenju, nijedna modna kombinacija nije potpuna bez dobrog komada nakita. To ne znači da mora biti riječ o statement komadu koji se primjetan na prvu, već može biti delikatan nakit ili, pak, moderna verzija nekog klasika poput bisera – koja se uklapa u svaki outfit. Upravo takve komade najčešće i biramo te ih ni ne skidamo, a ako ste i vi u potrazi za naušnicama, ogrlicama i narukvicama koje ćete moći nositi non stop, istražite ponudu brendova koje smo pronašli na Instagramu.
Lui Jewellery
Biseri u modernoj verziji postali su najpoželjniji komad nakita, a takve ogrlice nose čak i glazbenici Harry Styles i Justin Bieber. Lui Jewellery je poljski brend niknuo iz istoimenog modnog concept storea smještenog u Varšavi, a čija se ponuda temelji većinom na ogrlicama od bisernih perli različitih veličina ili, pak, u kombinaciji s perlicama od plastike ili poludragog kamenja što doprinosi razigranosti inače klasičnih komada poput biserne ogrlice. Upariti ih možete s istim takvim narukvicama te naušnicama s dugačkom niskom bisernih perli za total look. Cijene naušnica kreću se od 45 eura, narukvice nose cijenu od oko 55 eura, dok biserne chokere s privjescima ili bez možete nabaviti po cijenama 65 eura naviše. Iako nisu isključivo brend nakita Lui Jewellery kreira neke od trenutačno najpopularnijih komada nakita na svijetu, i to po pristupačnim cijenama, a dobre vijesti su što ovi komadi neće tako brzo izaći iz mode.
Bruna
Priča još jednog brenda na ovoj listi vezana je uz biser, i to jedan poseban, Keshi biser koji je osnivačica brenda Bruna otkrila na putovanju po otocima Francuske Polinezije. Tada se rodila ideja o kreiranju brenda luksuznog nakita, ali koji je izrađen s maksimalnom brigom i odgovornošću prema prirodi. Naime, ovi jedinstveni, prirodni biseri smatraju se nusproizvodom u potrazi za savršenstvom uzgoja bisera, što se ljubiteljici nakita nije činilo ispravnim. Ovo otkriće nečeg tako lijepog što je nepravedno predodređeno da bude odbačeno potaknulo je jedinstvenu ideju te je tima prekinula svoju beskrajnu potragu za eco-conscious, a dugovječnim nakitom. Svaki komad iz kolekcija brenda osmišljen je kako bi imao jedinstven izgled i izdržao test vremena. Brend surađuje sa stručnim zlatarima koji koriste materijale najviše kvalitete – od plemenitih metala do poludragog kamenja i bisera etičkog porijekla – kako bi stvorili onaj komad nakita koji ste oduvijek tražili. Dugovječnost, predivan dizajn i vrhunska kvaliteta ne moraju imati visoku cijenu, stav je brenda Bruna pa prema tome i kreiraju svoje cijene. Naušnice u kombinaciji bisera, pozlate i poludragog kamenja mogu se kupiti po cijeni od 75 eura, choker izrađen od pozlaćenog metala i bisera može se kupiti po cijeni od 95 eura, a za prsten od bisera morat ćete izdvojiti 38 eura – da istaknemo samo nekoliko bestsellera brenda. Čitavu ponudu možete otkriti na službenoj stranici brenda.
Simplicité
Jednostavnost je ključna – misao je vodilja koju imaju neke od najbolje odjevenih žena svijeta i kreativni direktori modnih kuća. A čini se kako je isto na umu imala i osnivačica brenda Simplicité jer je riječ o nakit koji uporište u dizajnu pronalazi u minimalizmu 90-ih, što ne znači nužno da su svi komadi delikatni. U kolekciji brenda, naime, mogu se pronaći chunky narukvice, voluminozni mini ringovi s teksturom te ogrlice s karikama. Ručno rađeni delikatni i chunky komadi oda su minimalizmu, a iako imaju suvremenu notu, riječ je o komadima koje možete nositi vječno. Među našim favoritima nalaze se mini ringovi s rebrastom teksturom čija cijena iznosi 65 američkih dolara te nešto upečatljivije viseće naušnice s kristalićima po istoj cijeni te chunku prsten “Je t’adore” po cijeni od 75 dolara. Brend dostavlja po cijelom svijetu, a sve atraktivne komade možete otkriti na njihovom webshopu.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram