
Želite ukusan i zdrav ručak danas? Fisherija je predstavila novi Sushi Snack Box koji će zadovoljiti sve!
Fisherija je još jednom pokazala zašto je postala nezaobilazno ime među ljubiteljima morske hrane – ovoga puta kroz event koji je spojio inovaciju, autentičnost i dobru energiju. U sklopu posebnog druženja s partnerima, medijima i influencerima, Fisherija je otvorila vrata svoje nove proizvodnje za pripremu svježih salata i sushija, među kojima se ističe potpuno novi Sushi Snack Box – idealan za moderan, urbani životni stil.
Gosti su imali ekskluzivnu priliku zaviriti u pažljivo osmišljenu proizvodnju i vidjeti gdje nastaje najprodavaniji Fisherijini sushi, ručno motani i pomno složeni u kontroliranim uvjetima, s naglaskom na kvalitetu i svježinu. Upravo ondje nastaje i snack box koji se sastoji od osam zalogaja, u četiri različite varijante – Spicy Sake Snack Box, Philadelphia Snack Box, Age Ebi Snack Box i Snack Box.
“Ovaj proizvod je naš odgovor na sve brži ritam života – željeli smo ponuditi gotov, ukusan i svjež obrok koji kupac može pojesti bilo kada i bilo gdje, a da ne mora raditi kompromis kad je riječ o kvaliteti i cijeni”, izjavio je Matija Pavlinek, direktor Fisherije. “Snack box nije samo hrana – on je trenutak uživanja, savršen i za pauzu na fakultetu, školi ili između sastanaka”.
Uz obilazak proizvodnog pogona, koji je oduševio sve prisutne svojom modernošću i higijenskim standardima, gosti su uživali i u vođenim degustacijama te neformalnom druženju koje je dodatno naglasilo filozofiju brenda – kvalitetna hrana dostupna svima, uz iskustvo koje nadilazi običnu kupnju.
Event je poslužio i kao podsjetnik na nedavno ostvareni važan iskorak: osim 9 maloprodajnih lokacija, Fisherija je već prisutna u pet velikih shopping centara u Zagrebu gdje u food courtevima nudi svoj asortiman svježe pripremljenih sushi kombinacija i salata. Reakcije kupaca neprestano potvrđuju kako je tržište bilo spremno za ovakav koncept – moderan, praktičan, ali bez kompromisa u kvaliteti.
“Naša vizija nije samo širiti se, nego stvarati iskustvo. Želimo da posjeta našim delikates trgovinama ili kupovina na lokacijama shopping centara bude mali trenutak užitka i sreće, da se osjeti kako iza svakog zalogaja stoji znanje, trud i emocija cijelog Fisherija tima”, dodao je Pavlinek.
Fisherija ovim događajem nije samo predstavila nove proizvode i kapacitete – predstavila je pristup budućnosti: brend koji raste sa svojim kupcima, razvija ponudu u skladu s njihovim potrebama i pritom ne odustaje od kvalitete.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR