Rita Rumora 04.02.2016.

Zara uvodi zanimljive novosti

Refinery 29 nedavno je posjetio Zarino sjedište u Španjolskoj i donosi nam neke odlične novosti o trenutno najpopularnijoj modnoj kući na svijetu. Najzanimljivija vijest koju su prenijeli jest da će sredinom ožujka ove godine Zara proširiti svoj asortiman još jednom kategorijom. Iako ne smiju još objaviti što se točno krije iza toga, navode kako je riječ o jako modernoj kategoriji, a mi ne sumnjamo u uspjeh.

Neke od zanimljivih novosti dolaze iz Zarina odjela za tehnologiju. Naime, Zara navodno radi na dva nova projekta. Jedan je sistem gdje će kupci sami moći skenirati, platiti i uzeti proizvod. Ova nas vijest veseli jer to znači jedno – manje gužve na blagajnama. Ta novost već je poznata kupcima u Španjolskoj budući da je u nekolicini prodavaonica već postavljen takozvani self-checkout-station. Drugi projekt su tableti koji će se nalaziti u svakoj prodavaonici Zare, a na kojem ćemo moći vidjeti sve raspoložive veličine željenog predmeta.

Rafinery 29 prenosi i neke zanimljivosti koje su saznali o samome brendu. Zara u skorijoj budućnosti sigurno neće surađivati niti s jednim dizajnerom kao što to primjerice radi H&M. Navode kako u njihovoj tvrtki radi preko 600 dizajnera kojima je iskustvo najbitnije, a upravo to je ono što ovaj brend posebno njeguje.

Nadalje, navode kako u Zarinom centralnom sjedištu tvrtke postoje svi prototipovi poslovnica na čijem se primjeru onda otvaraju ostale diljem svijeta. Iako možda ne mislite tako, svaka Zarina poslovnica je ista, no svaka lokacija ima svoju priču. Ne naručuju se iste linije i količine robe. Trenutno najuspješnija Zarina tržišta su Milano, New York i Šangaj.