Dina Dončević 17.02.2023.

Zaljubljeni smo u interijer novog Glossier dućana u New Yorku!

Od samog začetka 2014. godine pratimo razvoj američkog beauty brenda Glossier, koji je uza sve uspone i padove i dalje ostao jedan od najpopularnijih na svijetu. Svoj su uspjeh odlučili proslaviti otvorenjem novog dućana u njujorškom Sohu čiji nas je interijer oduševio. Beauty kompanija vlasnice Emily Weiss poznata je po svojoj estetici i to je bila jedna od prvih karakteristika koji su ljudi zavoljeli kod Glossiera iako su i njihovi proizvodi veoma hvaljeni.

Od malenog dućana na zadnjem katu zgrade u Sohu u kojem je bila vječita gužva, ali kojeg su ljubitelji brenda iznova pohodili, čak i kad ne bi išli u kupovinu, pa sve do predivno uređenog prostora na adresi 72 Spring Street čija su vrata danas otvorena – Glossier je i dalje prepoznatljiv i drži do posebnog iskustva u svojim dućanima. Ovog puta je interijer inspiriran prepoznatljivim izgledom stanica podzemne željeznice u New Yorku pa tako čitav jedan zid krasi mozaik i natpis “You Look Good” koji se nalazi u svim Glossier dućanima.

Renovacija dućana potrajala je gotovo godinu dana, a prilikom uređenja prostora koji se prostire na gotovo 300 četvornih metara pazilo se na želje njihovih kupaca, ali i da prostor odiše njujorškim stilom. Zato su u njemu detalji inspirirani podzemnom željeznicom, pločice, detalji u industrijskom stilu, pod od cementa i gipsani zidovi koji su svojstveni za stanove u četvrti Soho. Sve to, naravno, u neutralnim nijansama s akcentima u ružičastoj i crvenoj, bojama brenda.

View this post on Instagram

A post shared by Julia Muntean (@other_julia)

U različitim dijelovima prostorije nalaze se dijelovi za isprobavanje različitih proizvoda, a ono što su željeli postići i u ovom Glossier dućanu je da se svi osjećaju dobrodošlo isprobati beauty proizvode, pitati za pomoć i uživati u razgovoru sa zaposlenicima i ostalim kupcima.

View this post on Instagram

A post shared by A N O T H E R A S T O R Y (@anotherastory)

Postoji čak sedam različitih zona, počevši od selfie sobe u kojoj se možete fotografirati na drvenoj klupi ispod mozaika, glavna soba u kojoj su proizvodi poslagani na dugačkom stolu (koji je poslužio kao blagovaonski stol na partyju otvorenja dućana), lounge dio posvećen njihovom parfemu u kojem se nalaze kaučevi za opuštanje pa čak i gift shop brenda u kojem se nalazi sav merch koji su ikad lansirali (čak i onaj koji se mogao kupiti samo na pojedinim lokacijama uz koje je bio vezan).

Sve u svemu, Glossier je uspio vratiti svoj stari sjaj i još jednom kreirati prostor koji je privlači beauty entuzijaste svih generacija iz svih dijelova svijeta.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram