Iva Marušić 15.10.2025.

Wiener dom je novi proizvod osiguranja koji štiti ono što nam je svima najvažnije

Toplina koja nas dočeka na pragu, miris koji nas vraća u djetinjstvo, zvuk poznatog glasa koji smiruje. Dom je više od mjesta – dom je osjećaj. Upravo ta misao bila je inspiracija za Kuću doživljaja, jedinstven događaj koji je u samom srcu grada oživio pojam doma kroz svih pet osjetila.

Na jedan dan gradski je izlog pretvoren u scenografiju doma, a posjetitelji su zakoračili u svijet u kojem se dom doživljava kroz svih pet osjetila – vizualnu kreaciju, mirise, zvukove, okuse i teksture, koji su probudili osobne priče i sjećanja.

Mirjana Mikulec, dizajnerica interijera i stručnjakinja s bogatim iskustvom u stvaranju prostora koji odišu toplinom i osjećajem doma, sve je prisutne provela kroz senzorno putovanje puno inspiracije, emocija i topline. Upravo su te vrijednosti ono što čini srž Wiener doma, novog proizvoda osiguranja imovine koji štiti ono što nam je svima najvažnije: prostor sigurnosti, mira i pripadnosti.

„Kreiranjem Wiener dom proizvoda željeli smo korisnicima približiti ideju i vrijednosti doma onako kako ih i mi doživljavamo – kao jedinstveno mjesto vrijedno čuvanja i sigurnosti. Novi proizvod Wiener dom nudi široku standardnu lepezu pokrića za potpunu zaštitu doma, visoke iznose osiguranja i limite za veću sigurnost, dodatni poticaj za povećanje energetske učinkovitosti i brzu isplatu štete. Uz to, smo pojednostavnili dokumentaciju proizvoda, te uveli jednostavne pakete koji omogućuju fleksibilnost pri ugovaranju. Wiener dom je intuitivan i inovativan u svakom pogledu – jednostavno i brzo ugovaranje online uz geolokaciju za preciznu procjenu rizika i individualiziranje cijene. Vrhunac inovacije dolazi u obliku Wienke – prve AI asistentice na hrvatskom tržištu osiguranja s jedinstvenim setupom i vlastitim tone of voiceom.“, poručio je Alan Jelovečki, član Uprave Wiener osiguranja.

Na početku Kuće doživljaja dočekalo nas je cvjetno gnijezdo kreativca Vanje Blumenšajna – simbol sigurnosti i topline doma, podsjetnik da se pravo utočište ne mjeri kvadratima, već osjećajem pripadnosti. Kroz mirisno putovanje uspomenama povela nas je Lada Kušec Deči, autorica rada „U potrazi za izgubljenim mirisom“, dok je Kornelija Slapar, voditeljica razvoja Lumal aromatic luxury, mirisima doma oživjela te uspomene u stvarnom prostoru. Zvuk doma, koji su stvorile producentice Sandra Hartek i Nika Butigan, otkrio je kako i tišina može imati melodiju – šum koraka, zveckanje šalica, smijeh koji ispunjava dom.

Na stolovima su se, pod vodstvom food blogerice Janje Benić, spajali okusi i uspomene, dok nas je Mirjana Mikulec podsjetila koliko dodir materijala, tkanina i tekstura može oživjeti osjećaj doma.

Kroz ovaj jedinstveni koncept predstavljen je novi proizvod Wiener dom, koji je puno više od same police osiguranja, baš kao što je i dom puno više od mjesta na kojem boravimo. Upravo zato Wiener dom donosi potpunu zaštitu prostora – od samog građevinskog dijela do svih stvari i uspomena koje dom čine vašim. Uz brzo i jednostavno online ugovaranje i prijavu štete te stručnu i simpatičnu AI asistenticu Wienku, sigurnost doma nikada nije bila bliža i ni jednostavnija, a sve usluge dostupne su 24/7. Jer kako se mijenja naš način života, tako se mijenja i pojam zaštite doma – danas on znači mir, dostupnost i osjećaj da nismo sami kada se i dogode nepredviđene situacije.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR