Ana Svetina 25.06.2025.

Westwing x Crosby Studios, kolekcija koja briše granice između umjetnosti i dizajna interijera

Što se dogodi kada najpoznatiji europski e-commerce za lijepžživot udruži snage s dizajnerskim enfant terribleom koji je surađivao s Balenciagom i Nikeom? Nastane kolekcija koja briše granice između mode, umjetnosti i interijera: Westwing i Crosby Studios.

@westwingcom

Delia Lachance i Harry Nuriev

U središtu ove suradnje je Harry Nuriev, vizionarski umjetnik i osnivač Crosby Studiosa, poznat po svom eksperimentalnom pristupu dizajnu i nepogrešivom oku za formu. Ovaj kreativan savez lansiran je prije nekoliko dana i donio je svjež, hrabar pogled na ono što “lijepo stanovanje” danas može značiti.

@westwingcom

Centralni motiv kolekcije je šahovski uzorak, ali ne kao nostalgični retro element, već kao simbol nulte točke, praznog digitalnog platna prije nego što bilo što nastane. “Htio sam stvoriti nešto iskreno, jednostavno, a opet skulpturalno i umjetnički snažno”, poručuje Nuriev. Rezultat? Komadi namještaja, tekstili i dekoracije koji se mogu interpretirati na bezbroj osobnih načina – poput dizajnerske poruke otvorene svakom tko se usudi sanjati drugačije.

Kolekcija je svečano predstavljena u Parizu na ekskluzivnom eventu koji su vodili Delia Lachance, osnivačica Westwinga i Nuriev. Među više od 400 gostiju našla su se poznata lica poput Anje Rubik, Xenije Adonts i Marcusa Butlera, a kolekcija je izazvala oduševljenje i među modnim, umjetničkim i dizajnerskim insajderima.

Vlasnica brenda Westwing Delia Lachance s Xenijom Adonts

Anja Rubik

Od futurističkih ogledala do grafičkog staklenog posuđa i fotelja koje izgledaju kao da su došle iz digitalne skulpture, svaki komad iz kolekcije nosi snažan dizajnerski potpis, ali je dovoljno otvoren da se uklopi u svakodnevni prostor. To je ono što ovu suradnju čini toliko posebnom – nije riječ samo o statement komadima koji traže pažnju, već o detaljima koji pričaju priču.

@westwingcom

Ova kolekcija je važan strateški iskorak za Westwing, koji se pozicionira ne samo kao destinacija za uređenje doma, već kao kulturni igrač koji oblikuje budućnost stanovanja. Suradnjom s Nurievom, Westwing ulazi u dijalog s novom generacijom potrošača, onima koji žele da njihov prostor bude produžetak njihove osobnosti, interesa i stava.

@westwingcom

Kolekcija je već dostupna online i u trgovinama, a kako poručuju iz brendova, poziv je da na svoj dom počnemo gledati kao na umjetničko platno. Jer živjeti lijepo nikada nije bilo važnije. U nastavku otkrijte sve komade iz kolekcije koji su dostupni za kupnju i na hrvatskom tržištu.

slika_189634
slika_189633
slika_189632
slika_189631
slika_189630
slika_189629
slika_189628
slika_189627
slika_189626
slika_189625
slika_189624
slika_189623
slika_189622
slika_189621
slika_189620
slika_189619
slika_189618
slika_189617
slika_189616
slika_189615
slika_189614
slika_189613
slika_189612
slika_189611
slika_189610
slika_189609
slika_189608

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Westwing, PR