Nemam vremena – najčešća je isprika koju koristimo ili čujemo kada je riječ o odlasku u teretanu ili na grupne treninge. I doista, raspored nam je ponekad takav da ne stignemo ni “disati”, a uza sve obveze zadnje nam je na pameti vježbanje.

Odlazak u teretanu možda iziskuje oslobađanje rasporeda, ali za vježbanje kod kuće prije posla dovoljno je samo da se probudite pola sata ranije. Za trening od 15 minuta dnevno svi možemo pronaći vremena, a benefiti će biti vidljivi već kroz nekoliko tjedana. Ne samo da ćete postići utegnutu figuru, već ćete vježbanjem ujutro pokrenuti čitav organizam i s novim valom energije ući u radni dan.

U vrijeme kada teretane nisu radile, brojni su se treninzi održavali online, a među onima koji su bili najpopularniji svakako su video uradci australske fitness YouTuberice Chloe Ting. Iako svoje video vježbe objavljuje već nekoliko godina, broj pregleda znatno joj se povećao ove godine, a krajem kolovoza objavila je i svoj, sada već planetarno popularan, workout plan “2 Week Shred”. Riječ je o izazovu u trajanju od 14 dana prilikom kojeg svakodnevno vježbate uz raspored koji je pripremila Ting. Vježbe se tako izvode po  35 do 60 minuta dnevno, a ciljaju na sve mišićne skupine, pomažu pri izgradnji mišića i gubitku težine.

No, poanta je u tome da ne morate pratiti izazov već možete svakodnevno izdvojiti po 15 minuta za vježbanje uz jedan video koji se nalazi na dnevnom rasporedu dvotjednog programa. Video uradci su napravljeni za određene skupine mišića pa ćete jedan dan raditi na tonusu ruku, drugi dan bit ćete fokusirani na stražnjicu, bedra i noge dok se treći dan možete posvetiti full body workoutu.

Svaki od ovih treninga radi se u setovima od po nekoliko vježbi koje se izvode otprilike 30 sekundi, nakon čega slijedi i isto toliko trenutaka odmora. Trening traje 10 do 15 minuta, a Ting većinom ne koristi nikakve rekvizite. U nastavku smo izdvojili naše favorite, a više vježbi možete pronaći na stranici fitness trenerice Chloe Ting ili njezinom YouTube kanalu.