Dina Dončević 29.11.2022.

Visoka moda i virtualna mašta isprepliću se u novoj H&M Innovation Story kolekciji

Švedski brend H&M predstavio je najnoviji korak u svojoj inicijativi Innovation Stories, kolekciju koja istražuje nejasne granice između online i offline života te spaja umijeće visoke mode s fantazijom virtualnih ormara.

Uzimajući inspiraciju iz svemirskog Metaversea kao i taktilne ljepote fizičkog svijeta, kolekcija poziva na samoizražavanje i istražuje održivost u tri dimenzije. Prva se sastoji od istaknutog izgleda ženske i muške odjeće i serije dodataka dizajniranih s naglaskom na održivost.

Druga dimenzija omogućava komada dostupne kao dio programa posudbe u odabranim H&M trgovinama. Tu je i treća dimenzija, digitalna kolekcija, koju su zajednički dizajnirali i izradili H&M i Institute of Digital Fashion, digitalni atelje sa sjedištem u Londonu.

Ready-to-wear kolekcija

Ključni komadi iz fizičke kolekcije spajaju privlačne siluete sa zamršenim vezom i svemirsku paletu boja. Za žene, neonsko žuta haljina sa steznikom i dramatičnom suknjom od tila dominira središtem pozornosti. Za muškarce, predimenzionirana crna bomber jakna s perlama opuštenog kroja.

Što se tiče modnih dodataka, ženske metalne sandale koje se previjaju spiralno do bedra, dok futuristički nakit za muškarce i žene vuče tragove od tekućeg metala koji izgleda kao da je napunjen pikselima. Styling za kampanju potpisuje Ibrahim Kamara, kreativni savjetnik H&M-a za ovaj projekt.

Inovacije

Cirkularnost je ključni fokus kolekcije. Nekoliko komada sadrži reciklirana poliesterska vlakna izrađena u potpunosti od stare odjeće i tekstilnog otpada prikupljenog u partnerstvu s H&M-ovim programom prikupljanja odjeće u trgovinama. Pripijena haljina u kolekciji izrađena je postupkom krojenja bez otpada. Inovativni materijali uključujući REPREVE® Our Ocean™, reciklirani poliester izrađen od plastičnih boca vezanih za ocean, sastoje se od kaputa i jakne od umjetnog krzna.

Nakon godina razvoja, 100 posto reciklirane šljokice izrađene od otpada plastičnih boca ukrašavaju dvije haljine, par tajica i kombinaciju sakoa i suknje.

H&M Innovation Stories 

H&M Innovation Stories lansiran je početkom 2021. i sastoji se od niza tematskih kolekcija posvećenih promicanju održivijih materijala, tehnologija i proizvodnih procesa. Prethodne teme obuhvaćale su modu prilagođenu životinjama i alternative materijalima životinjskog podrijetla, strategije kružnog dizajna i tkanine načinjene od otpadak te održivije metode rada s bojama.

Projekt ide ruku pod ruku s H&M-ovom uslugom iznajmljivanja modnih komada, koja je uspostavljena 2019. u trgovini u Stockholmu koja sadržava i odjeću iz prošlih kolekcija Conscious Exclusive. Program najma trenutačno djeluje u tri trgovine u Stockholmu, Berlinu i Amsterdamu.

  • slika_68236
  • slika_68235
  • slika_68234
  • slika_68233
  • slika_68232
  • slika_68231
  • slika_68230
  • slika_68229
  • slika_68228
  • slika_68227
  • slika_68226
  • slika_68225
  • slika_68224
  • slika_68223
  • slika_68222
  • slika_68221
  • slika_68220
  • slika_68219
  • slika_68218
  • slika_68217
  • slika_68214
  • slika_68212
  • slika_68211
  • slika_68210
  • slika_68209
  • slika_68208
  • slika_68207
  • slika_68206
  • slika_68205
  • slika_68204
  • slika_68203
  • slika_68202
  • slika_68201
  • slika_68200
  • slika_68199
  • slika_68198
  • slika_68197
  • slika_68196
  • slika_68195
  • slika_68194
  • slika_68193
  • slika_68192
  • slika_68191
  • slika_68190
  • slika_68189
  • slika_68188
  • slika_68187
  • slika_68186
  • slika_68185
  • slika_68184
  • slika_68183
  • slika_68182

Kolekcija H&M Innovation Metaverse Design Story bit će u prodaji online na hm.com od 8. prosinca, a sve komade možete pogledati u galeriji iznad dok se u nastavku nalazi još fotografija kampanje.

Fotografije: PR