Visoka moda i virtualna mašta isprepliću se u novoj H&M Innovation Story kolekciji
Švedski brend H&M predstavio je najnoviji korak u svojoj inicijativi Innovation Stories, kolekciju koja istražuje nejasne granice između online i offline života te spaja umijeće visoke mode s fantazijom virtualnih ormara.
Uzimajući inspiraciju iz svemirskog Metaversea kao i taktilne ljepote fizičkog svijeta, kolekcija poziva na samoizražavanje i istražuje održivost u tri dimenzije. Prva se sastoji od istaknutog izgleda ženske i muške odjeće i serije dodataka dizajniranih s naglaskom na održivost.
Druga dimenzija omogućava komada dostupne kao dio programa posudbe u odabranim H&M trgovinama. Tu je i treća dimenzija, digitalna kolekcija, koju su zajednički dizajnirali i izradili H&M i Institute of Digital Fashion, digitalni atelje sa sjedištem u Londonu.
Ready-to-wear kolekcija
Ključni komadi iz fizičke kolekcije spajaju privlačne siluete sa zamršenim vezom i svemirsku paletu boja. Za žene, neonsko žuta haljina sa steznikom i dramatičnom suknjom od tila dominira središtem pozornosti. Za muškarce, predimenzionirana crna bomber jakna s perlama opuštenog kroja.
Što se tiče modnih dodataka, ženske metalne sandale koje se previjaju spiralno do bedra, dok futuristički nakit za muškarce i žene vuče tragove od tekućeg metala koji izgleda kao da je napunjen pikselima. Styling za kampanju potpisuje Ibrahim Kamara, kreativni savjetnik H&M-a za ovaj projekt.
Inovacije
Cirkularnost je ključni fokus kolekcije. Nekoliko komada sadrži reciklirana poliesterska vlakna izrađena u potpunosti od stare odjeće i tekstilnog otpada prikupljenog u partnerstvu s H&M-ovim programom prikupljanja odjeće u trgovinama. Pripijena haljina u kolekciji izrađena je postupkom krojenja bez otpada. Inovativni materijali uključujući REPREVE® Our Ocean™, reciklirani poliester izrađen od plastičnih boca vezanih za ocean, sastoje se od kaputa i jakne od umjetnog krzna.
Nakon godina razvoja, 100 posto reciklirane šljokice izrađene od otpada plastičnih boca ukrašavaju dvije haljine, par tajica i kombinaciju sakoa i suknje.
H&M Innovation Stories
H&M Innovation Stories lansiran je početkom 2021. i sastoji se od niza tematskih kolekcija posvećenih promicanju održivijih materijala, tehnologija i proizvodnih procesa. Prethodne teme obuhvaćale su modu prilagođenu životinjama i alternative materijalima životinjskog podrijetla, strategije kružnog dizajna i tkanine načinjene od otpadak te održivije metode rada s bojama.
Projekt ide ruku pod ruku s H&M-ovom uslugom iznajmljivanja modnih komada, koja je uspostavljena 2019. u trgovini u Stockholmu koja sadržava i odjeću iz prošlih kolekcija Conscious Exclusive. Program najma trenutačno djeluje u tri trgovine u Stockholmu, Berlinu i Amsterdamu.
Kolekcija H&M Innovation Metaverse Design Story bit će u prodaji online na hm.com od 8. prosinca, a sve komade možete pogledati u galeriji iznad dok se u nastavku nalazi još fotografija kampanje.
Fotografije: PR