Mercedes-Benz i Virgil Abloh udružili su snage u novoj suradnji kako bi spojili dva svijeta – modu i umjetnost sa svijetom automobila.

Kreativni direktor Louis Vuittona i dizajner Vrigil Abloh i proizvođač luksuznih automobila Mercedes-Benz objavili su planove za prvu suradnju ovakve vrste. Predstavit će “unikatno djelo umjetnosti” na modelu G-Class SUV koji je prošle godine obilježio 40 godina postojanja.

“Udruživanje s Virgilom Ablohom, jednim od najutjecajnijih i nadahnjujućih kreativaca našeg vremena, predstavlja Mercedes-Benzovu ideju Zeitgeista, stvaranja i suvremenog luksuza – i za naše proizvode i za naš brend. Pokretanjem projekta Geländewagen, nadamo se nadahnuti suradnju i kreativnost u našoj globalnoj publici.”- Bettina Fetzer, Mercedes Benz

Potpredsjednica marketinga Mercedes Benza, Bettina Fetzer otkrila je i koliko su oduševljeni dosadašnjim Ablohovim radom, te koliko ih je svojim idejama oduševljavao u samom procesu suradnje.

Abloh je usko surađivao s Gordanom Wagnerom, CDO-om Mercedesa, a sve u svrhu poticanja i podrške kreativnoj industriji u današnje vrijeme.

“Mercedes-Benz je brend koji se zalaže za luksuz i izvanredne performanse. Ima doista savršeno podvozje koje utječe na razmišljanje suvremenih umjetnika o tome što budućnost može biti stilski, u okviru konceptualnog dizajna automobila.“- Virgil Abloh

Ova genijalna i kreativna suradnja bit će predstavljena svijetu 8. rujna, i to digitalno! Tokom samog predstavljanja, bit će organizirana aukcija čija zarada ide u dobrotvorne svrhe za podršku umjetnicima.