Victoria’s Secret itekako zna kome se obraća

Nakon što je održana kultna Victoria’s Secret revija u New Yorku, u kojoj su glavnu ulogu imale visoke, vitke i popularne manekenke, brend se našao na udaru kritika. Naime, kritičari im zamjeraju manjak ponude za plus-size populaciju, nedostatak transrodnih modela, kao i manjak nesavršenosti na modelima.

Iako je Victoria’s Secret godinama bio na samom vrhu američkog carstva rublja, u posljednje vrijeme zaostaje za brendovima koji slave različitosti ovakve vrste.

U posljednjem intervjuu za Vogue, CMO partnerske kompanije L Brands, Ed Razek izjavio je kako Victoria’s Secret ne planira proširiti ponudu na veće modele rublja niti uvoditi plus-size modele na revije.

“Ako pitate jesmo li razmišljali o uvođenju transrodnih ili plus-size modela u show, jesmo. Uključili smo plus-size modele u sestrinskoj kompaniji- Lane Bryant.”- Ed Razek

Lane Bryant je zapravo odgovor Victoria’s Secreta na drukčiju ciljnu skupinu, osnovan davne 2001. godine. Time je jasno dao do znanja kako svaki brend ima svoju ciljnu skupinu i kako je to način poslovanja a ne vrsta diskriminacije.

“Lane Bryant i dalje prodaje rublje plus-size veličine, no prodaje određen raspon brojeva, baš kao i svaki specijalizirani dućan na svijetu. Kao i mi. Mi odlučujemo kome prodajemo, a ne prodajemo cijelom svijetu.”- Ed Razek

Ovogogdišnji Victoria’s Secret show snimljen je 8. studenog, a emitirat će se 2. prosinca. Glavne zvijezde showa su i ove godine bile sestre Hadid, Kendal Jenner koja se po prvi puta opustila na pisti, te Adriana Lima koja se oprostila od anđeoskih krila.

Nakon Razekovih izjava, na društvenim mrežema je krenula salva kritika na račun Razeka i VS-a te je ponudio svoju ispriku svima koji su se našli uvrijeđenima ovim komentarima.

Izjavio je kako bi itekako uključili transrodne modele u show da su prošli casting, no nažalost kao i velik broj djevojaka koje su se prijavile- ne mogu svi sudjelovati u konačnici u showu koji prati 800 milijuna gledatelja i za koji odabiru samo najbolje, nevezano uz spol ili orijentaciju.

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0