Za američkog dizajnera Toma Forda orhideja je savršeni cvijet – luksuzan, elegantan, čist i sofisticiran. Nakon uspješne modne karijere te gotovo dvadeset godina karijere u kreiranju beauty proizvoda, njegova inspiracija crnom orhidejom ne jenjava. Ford, čija je beauty linija pod okriljem kozmetičkog diva Estée Lauder, nakon planetarno uspješnog Black Orchid mirisa lansiranog 2006. godine, ove jeseni predstavlja još intenzivniju, Black Orchid Parfum verziju.

Originalna parfemska voda bila je mješavina crne orhideje, crnog tartufa, ylang-ylanga, svježeg bergamota i crnog ribiza, a Black Orchid je po dolasku na police instantno postao bestseller. Nova, Parfum verzija, obogaćena je pačulijem te rumom absolute koji daju duboki, profinjeni miris.

Prije nego što je Tom Ford napustio Gucci grupaciju 2004. godine kako bi pokrenuo vlastitu liniju parfema i kozmetike, često mu se tepalo da je zaslužan za oživljavanje modnih linija Gucci i Yves Saint Laurent. Poznat po stvaranju nekih od najboljih reklama i vizuala, uvijek je plijenio pozornost svih zaljubljenika u modu. Upravo zato, nije nas iznenadilo što upravo on stoji iza jedne od najboljih linija mirisa na svijetu.

Počevši od kultnog Black Orchid parfema, Ford je kreirao intenzivne mirise koji dugo traju na koži. Osvojio je nebrojeno puno nagrada, ali Black Orchid je i dalje jedan od nama najdražih.

Black Orchid Parfum pripada orijentalnoj chypre mirisnoj kategoriji. Naglasak je na dubokim i tamnim akordima u modernoj, bezvremenskoj mirisnoj kreaciji za žene i muškarce. Dolazi u predivnoj luksuznoj zlatnoj bočici prepoznatljivog dizajna od 50 i 100 ml po cijeni od 1106, odnosno 1536 kuna. Ekskluzivno je dostupan na online shopu Douglas te od kraja listopada u Mülleru i Fabuspot parfumerijama.