Upoznajte dizajnericu koja je radila s Kanyeom Westom, a čiji je brend Tre novi favorit modnih insajdera
Kada vam se u CV-ju nalazi rad u modnim kućama kao što su Dior, Oscar de la Renta i Gucci, posao u jednom od najbrže rastućih modnih brendova na svijetu Yeezy, kada u sklopu svoje modne marke predstavite i casual komade, ali i one glamurozne te kada nakon godina iskustva i upoznavanja publike, nove proizvode razvijate tako da na Googleu provjeravate koji su pojmovi najtraženiji, jasno je da je riječ o pravom modnom znalcu čiji business, kakav god bio, sigurno neće propasti.
Upravo je to poslovna priča dizajnerice Natalie Ratabesi, koja stoji iza losanđeleškog brenda Tre, čije su komade zamijetile i počele nositi sve uvažene pripadnice modne klike kao što su urednice glossy magazina, buyerice zaposlene u luksuznim online retailerima te dizajnerice. Njezin model, koji se temelji na istraživanju toga što stylish žene žele nositi, umjesto toga da im diktira što bi trebale nositi, očigledno je vrlo uspješan jer u posljednje vrijeme njezine sakoe s naglašenim ramenima, topove nalik korzetima, party haljine te kombinezone u stilu 80-ih godina prošlog stoljeća viđamo na fotografijama celebrity dama među koje se ubraja i Hailey Bieber.
S diplomom iz Central St. Martinsa, iskustvom u couture i streetwear modi i odličnim stilom, Ratabesi se upustila u stvaranje “360 stupnjeva” kolekcije odnosno onakve koja nalikuje onome što se svakome krije u ormaru, bila to svilena toaleta ili pamučni hoodie. Po mišljenju ove dizajnerice odjeća bi trebala reflektirati sve emocije koje osjećamo tijekom dana, tjedna, mjeseca ili godine, pa zato mora biti raznolika.
Iako se sjedište brenda nalazi u Los Angelesu, u kojem se proizvodi oko 30 posto komada, ponajprije traper – i to većinom od starih traperica što čini njezinu modnu marku i djelomično ekološki osviještenom, većina se proizvodnje odjeće odvija u Italiji. Ratabesi vjeruje u kvalitetu ispred kvalitete, veliku pažnju posvećuje detaljima, a šivanje modela koje zamisli povjerava samo najboljim majstorima svog zanata te tvornicama koje mogu osigurati standard koji želi.
Iako je prije nešto više od dvije godine modnu marku Tre pokrenula kao hobi koji će “odrađivati” uz posao, zbog interesa investitora svoj je fokus u potpunosti prebacila na kreiranje vlastitih komada. U sklopu posljednje kolekcije predstavila je komade za frajerice s dozom seksepila među kojima se nalaze oversized blejzeri s naglašenim ramenima, traperice niskog struka u baggy krojevima i slip haljine s resicama. Sve to začinjeno i basic komadima kao što su parke, minimalistički kaputi i pletene dugačke haljine – modeli koji su jednako atraktivni kao i zvijezde kolekcije.
Komadi brenda Tre by Natalie Ratabesi mogu se kupiti putem stranica Net-a-Porter i Farfetch, a sve se kolekcije mogu pogledati na službenoj stranici.