U Splitu predstavljena nova Izipizi kolekcija oversized sunčanih naočala
Na splitskoj Vidilici predstavljena najnovija Izipizi Oversize kolekcija koja nudi novi pogled na dva kultna oblika sunčanih naočala. Za proljeće i ljeto 2022. francuski brend Izipizi je pripremio “veliko” iznenađenje. Poznati pariški brend, koji već dvanaest godina uveseljava savršeno dizajniranim i pristupačnim naočalama za sve i za svaki trenutak života, nudi novi osvrt na dva kultna oblika sa svojom prvom linijom Oversize.
Kolekcija je predstavljena, gdje drugdje nego na mjestu na koje se bez sunčanih naočala ne dolazi , uvijek osunčanoj kultnoj splitskoj Vidilici, a predstavljanje nisu propustile splitske ljubitelji brenda Izipizi poput Lucije i Ane Zaninović, Anamarije i Antonija Asanovića, Fani Čapalije, Katarine Smolić, Barbare Kurtović, Nede Makjanić Kunić i Marije Čamber.
Sunčane naočale iz nove proljetne kolekcije igraju na XL kartu, a dizajneri brenda poigrali su se s geometrijskim oblicima i volumenima, kako bi vas odvele u posve novu dimenziju.
Naočale dolaze u dva uniseks modela, model #M i #N kao oversized verzije sadašnjih modela #D, odnosno #E. Modeli su dostupni u čak šest boja – Black, Yellow Honey, Light Tortoise, Tortoise, Night Blue i Green.
Kolekcija je izrađena od materijala iz bioloških izvora, sastoji se od 45 posto ricinusovog ulja, što ih čini kako otpornim tako i održivim. Ovaj izbor u skladu je s ciljevima koje Izipizi želi ostvariti do kraja 2023., pa je ovo i svojevrsna uvertira u postizanju tog cilja: smanjenje ugljičnog otiska za 50 posto u 3 godine, cilj koji se može postići ponudom od najmanje 30 posto novih modela od eko-održivih materijala.
Sve navedeno, kao i početni rezultati detaljno su opisani u izvješću o ugljičnom otisku, koje brend svake godine objavljuje na web stranici. Iza brenda stoji snažan i ujedinjen tim, željan zajedničkog napredovanja prema boljem svijetu, s predanošću smanjenju utjecaja svoje organizacije na okoliš, optimizaciji kvalitete materijala, jačanju društvenog djelovanja, zadržavajući pristupačnost koja ga je učinila jedinstvenim na tržištu.
Fotografije: John Pavlish