Iva Marušić 28.08.2024.

The Gstaad Guy, koji se proslavio ismijavanjem elite, lansirao je vlastiti brend. Donosimo sve detalje

Sigurno ste na društvenim mrežama posljednjih godina zamijetili profil pod nazivom The Gstaad Guy, koji na duhovit način prikazuje raskošan životni stil globalne elite, posebno onih koji posjećuju ekskluzivno švicarsko mjesto Gstaad. Poznat po svojim pretjeranim prikazima bogatstva, privilegija i visokog društva, ovaj kreator prikazuje izmišljeni lik te kroz ironične videe kritizira raskoš, bogatstvo i sve ono što je pretjerano. No, ovih je dana otišao korak dalje i predstavio brend nakita. Ni više ni manje, brend se naziva “Poubel”, riječ koju ovaj svestrani influencer koristi u svim svojim videima kako bi na apsurdan način ismijao elitan život.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Gstaad Guy (@gstaadguy)

“Poubel”, novo lansirani brend je izmjenjiva modularna linija nakita izrađena od srebra sterlinga i dolazi u kompletu sa širokim izborom ručno oslikanih privjesaka. Poubel nudi niz privjesaka i metalnih karika, a ono što također odvaja ovaj brend od klasičnog brenda nakita je činjenica da se ne mora nositi samo na tijelu; kraći lančići mogu se pričvrstiti na Hermès torbice ili dizajnerske uzice za pse, što dovodi do brojnih mogućnosti nošenja ovih komada.

Forte ovog novog brenda je i što sami kreirate svoj nakit. Možete birati između bogatog raspona različitih privjesaka i ogrlica i narukvica te složiti nakit po želji i time imati unikatan komad.

Za one koji nisu nužno zainteresirani za sastavljanje vlastite ogrlice ili narukvice, Poubel također ima dvije unaprijed postavljene verzije svoje prepoznatljive narukvice. Nazvane “Constance” i “Colton”, po cijeni od 905 američkih dolara, sastoje se od šest privjesaka izmjenjivih karika.

U konačnici, bilo je pitanje vremena kad će ovaj influencer pokrenuti neki svoj brend, a uz to, bilo je i za očekivati da će se raditi o onome koji jednako poput svih njegovih videa, na apsurdan način komentira industriju, u ovo slučaju radi se o nakitu kakav smo nekad obožavali kao djeca. Ovaj jednostavan, razigran i zabavan brend, nesumnjivo će obožavati pripadnici generacije Z koji tragaju za svime što predstave njihovi idoli.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Poubel