Iva Marušić 08.04.2025.

The Attico i Highsnobiety lansirali mini kolekciju i komadi izgledaju jako cool!

Povodom Tjedna dizajna u Milanu koji se održava ovog tjedna, Highsnobiety i The Attico predstavili su modnu suradnju koja slavi taj talijanski grad!

The Attico, obožavan brend čiji su komadi odnedavno za kupnju dostupni i u Hrvatskoj, 2016. godine osnovale su Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini, a brend predstavlja njihovu viziju ženstvenosti s maksimalističkim i prepoznatljivim talijanskim stilom te se radi o komadima koji su najčešće rezervirani za moderan noćni život.

Kolekcija koja je osmišljena s jednim od najrelevatnijih svjetskih modnih medija, Highsnobiety i slavi onaj istinski milanski život. Naime, u središtu kampanje je milanski salotto, mjesto koje je tradicionalno shvaćeno kao intimni prostor okupljanja obitelji što fotografije i prikazuju.

Kampanja bilježi sve što povezujemo s talijanskom prijestolnicom mode, od kultnih modnih dućana, odlaska na aperitivo pa sve do kultnih barova poput Bara Basso. Kolekcija koju čini četiri komada uključuje majicu s printom brenda The Attico, predimenzionirani sweatshirt, šiltericu na kojoj u fontu milanskog brenda piše “Milano” i za kraj, porculansku pepeljaru.

Kolekcija je ekskluzivno dostupna za kupnju u aplikaciji Highsnobiety, kao i na službenoj stranici brenda The Attico i u pop-up dućanu na Tjednu dizajna u Milanu. U nastavku možete otkriti sve komade.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: The Attico, Instagram