Mirja Vasić 14.11.2019.

Što sve znamo o prvoj kolekciji Olivie Palermo

Olivia Palermo, jedna od najbolje odjevenih žena na svijetu, pripadnica američke zlatne mladeži, TV lice, stilistica, savjetnica brendova i miljenica dizajnera visoke mode, pokreće svoju istoimenu kolekciju koja dolazi u prodaju u veljači.

Dobro skrojena, uglađena i bezvremenska, riječi su kojima opisuje kolekciju na kojoj zajedno sa svojim timom radi već više od godinu dana.

Kolekcija sadrži 52 komada odjeće cjenovnog ranga od 295 do 1595 dolara, a bit će dostupna na webu oliviapalermo.com s mogućnosti dostave u 190 zemalja svijeta te u odabranim Saks Fifth Avenue prodajnim mjestima u Americi, Europi, na bliskom istoku, Australiji i Japanu.

O stvaranju svog brenda odjeće razmišljala je godinama, prolazeći kroz arhive dizajna, tražeći najbolje materijale koji su joj se sviđali i imajući u planu vrlo čistu ideju onoga kako će kolekcija izgledati. Odjeća koju je zamislila vrlo je slična njenoj estetici- puna je bezvremenskih, ali i upečatljivih komada odjeće koji se mogu dobro ukomponirati u ormar svake žene.

www.oliviapalermo.com

Olivia je predano radila na sastavljanju najboljeg tima koji će joj pomoći u provođenju vizije prve kolekcije. Kreativni tim koji stoji uz nju iza broji šest ljudi na čelu s Alice Fern, ženom koja je u modnoj industriji u proteklih 10 godina radila za Michaela Korsa, Rebeccu Minkoff te Alice&Oliviu. Puno su truda i vremena uložili u krojeve i mogućnost slojevitog nošenja odjeće. Htjele su postići mogućnost slojevitosti pa sugeriraju kombiniranje primjerice haljine s hlačama i jakne ispod laganog kaputa. Prilagodljivost je ključna riječ u opisu načina na koje žele da se njihova odjeća nosi.

Prilikom kreativnog procesa stvaranja kolekcije, Olivia se kao glavnim muzama nadahnula svojim prijateljima, obitelji i pratiteljima. Bila je inspirirana i putovanjima, uličnom modom i ljudima koji nisu dio modnog svijeta, ali imaju fantastičan stil.

Kolekcija koja stiže u veljači samo je početak – svakih šest do osam tjedana nova će odjeća biti postavljena na web. Kolekcija će se fokusirati na “ready to wear” odjeću, a modni dodaci će doći tek u idućoj fazi. Tim ljudi koji stoji iza oliviapalermo.com pobrinut će se za sve vizuale i kampanju.

@oliviapalermo

@oliviapalermo

Iako je surađivala na 10 različitih modnih linija, među kojima je i suradnja s Karlom Lagerfeldom, Banana Republicom, Nordstromom i Aquazzurom, koje su zahvaljujući njoj polučile $19 milijuna u prodaji, ovo joj je prvi samostalni pothvat. Njeno ogromno iskustvo u modnom svijetu temelj je kolekcije, a hoće li nam se svilene košulje i kožne jakne svidjeti, vidjet ćemo za koji mjesec.