Nakon što je najavljena suradnja Kenza sa švedskim high-street brendom H&Mom ovog proljeća, svi nestrpljivo iščekuju studeni kada bi kolekcija trebala stići na police trgovina.

Kako bi ičekivanje bilo slađe, brend je odlučio svoje ljubitelje počastiti uvidom u izgled nove kolekcije nekoliko mjeseci prije. Ova kampanja razlikuje se od dosadašnjih najviše iz razloga što nema modela, na fotografijama Olivera Hadleea Pearcha našle su se poznate mlade aktivistkinje i umjetnice.Look-book-KENZO-x-HnM2_592x888Kreativni direktori u Kenzu Carol Lim i Humberto Leon ističu kako ovom kolekcijom dominiraju snažne boje i uzorci, te kako su upravo svježa lica ono što ovu kampanju čini posebnom.

Na fotografijama koje su izašle tako imamo priliku vidjeti Isamayu Ffrench, make-up artisticu iz Londona, Oko Ebombo, glazbenicu i performericu iz Pariza, Amy Sall koja je studentica i poznata aktivistica iz New Yorka, te Julianau Huxtable, umjetnicu, pjesnikinju i DJ-icu iz New Yorka.Look-book-KENZO-x-HnM_592x888

Nova kolekcija bit će dostupna u 250 H&M dućana diljem svijeta 3. studenoga. Kolekcija će sadržavati žensku i mušku odjeću, ali i modne dodatke, a bit će dostupna i putem webshopa.