
S vlasnicom popularnog brenda Mom’s Pants razgovarali smo o regionalnom uspjehu. Evo što nam je otkrila Jelena Đokić Bjeković!
Dvije godine nakon otvaranja showrooma u Zagrebu, brend Mom’s Pants izrastao je u prepoznatljivo ime na domaćoj modnoj sceni, sinonim za besprijekorno skrojene komade koji odolijevaju prolaznim trendovima. Iza brenda stoji Jelena Đokić Bjeković, dizajnerica s bogatim iskustvom u modnoj industriji i osebujnom estetikom koja spaja duh 80-ih godina prošlog stoljeća s obiteljskim naslijeđem i suvremenim senzibilitetom. Njezin showroom u centru grada mjesto je na kojem Zagrepčanke mogu pronaći komade koji spajaju kvalitetu, trajnost i autentičan stil.
U povodu drugog rođendana zagrebačkog showrooma, razgovarali smo s dizajnericom o korijenima brenda, posebnom odnosu prema dizajnu i klijenticama te izazovima koje donosi održavanje kvalitete u svijetu brze mode. Što nam je sve otkrila, pročitajte u nastavku.

Jelena Đokić Bjeković
MagMe: Što je bio ključni trenutak ili iskustvo koje vas je inspiriralo da pokrenete Mom’s Pants?
Jelena Đokić Bjeković: Do sad sam nekoliko puta pričala o samom početku brenda Mom’s Pants, i svaki put kad pričam o tome, imam osmijeh na licu, jer me to pitanje vrati nekoliko godina unatrag. Godinama sam, prije samog osnivanja brenda radila u modnoj industriji, tako da mi je ta branša bila poprilično poznata. Znala sam da želim pokrenuti nešto svoje, nešto drugačije i upečatljivo.
Ne mogu vam reći da sam otpočetka imala točan plan, no imala sam veliku ambiciju, volju i ljubav koja me je pokretala i to radi i dan danas.
MagMe: Kako je vaša osobna povezanost s majčinim ormarom oblikovala estetiku i dizajn brenda?
JĐB: Mogla bih reći poprilično.
Odrasla sam gledajući svoju majku koja s neizmjernom pažnjom vodi računa o svojim komadima koje je između ostalog i ona sama nasljedila od svoje majke.
Nikada se nije radilo o velikoj količini komada, ali se radilo o kompletima kod kojih sam čak i ja kao mala prepoznala kvalitetu i dugovječnost. Bio je to izgrađen stil za koji mogu reći da se prenosi s koljena na koljeno. Tad sam shvatila da nije bitno koliko imate, već na koji način, s time što imate, upravljate.
MagMe: Koje modni period ili stil najviše utječe na vaš dizajn i kako ih reinterpretirate u suvremenom kontekstu?
JĐB: Definitivno bi to bile osamdesete godine. Naglašena ramena već su koju godinu za redom trend, a kod nas je priča potpuno drugačija, jer mi ne radimo po trendu, već po stilu koji je godinama već izgrađen. DNA našeg brenda je izuzetno prepoznatljiv i jasan. Trudimo se održati balans između modnih perioda iz prošlosti i suvremenog doba.
MagMe: Kako balansirate između održivosti, kvalitete i estetike u procesu dizajniranja i proizvodnje?
JĐB: Poprilično je izazovno, ali se trudimo da nam je kvaliteta uvijek na prvom mjestu.
MagMe: Koji su ključni komadi u vašim kolekcijama i što ih čini prepoznatljivima?
JĐB: Definitivno bi to bila odijela i kaputi. Jasne linije, kvalitetni materijali i definiran dizajn su ono sto ih čini prepoznatljivim – i to već sedmu godinu zaredom.
MagMe: Koji je najprodavaniji komad brenda i što mislite da ga čini tako popularnim među vašim klijentima?
JĐB: Imamo nekoliko bestsellera, ali kad bih morala izdvojijti samo jedan, to bi bio nas prvi baloner. Unikatnost u dizajnu, kvalitetna izrada, kao i sami materijali i, za kraj, ljubav koja je uložena u komad, su ono što ga čini omiljenim komadom kod naših klijenata. Imamo tu sreću da se možemo pohvaliti klijentima koji, osim ranije nabrojanih stavki, itekako prepoznaju i cijene.
MagMe: Što vas je motiviralo da otvorite showroom u Zagrebu i kako su ga prihvatile hrvatske klijentice?
JĐB: Od samog osnivanja brenda mogu reći da je hrvatsko tržište itekako prepoznalo i prihvatilo pravac naših komada. Interes je rastao iz godine u godinu, što je na kraju i dovelo do sljedećeg logičnog koraka, a to je da budemo prisutni i na hrvatskom tržištu. I zato samo mogu reći hvala za svu podršku i ljubav koju nam Hrvatice pružaju godinama.
MagMe: Kako vidite budućnost brenda na hrvatskom tržištu i postoji li plan za širenje na druge regije?
JĐB: Nisam čovjek koji voli otkrivati planove zato što nikad ne znate što može krenuti kontra planu. Uvijek radije biram da rad i rezultati govore umjesto mene. Planova imamo dosta i korak po korak ćemo svaki ostvariti kao što smo i do sad.
MagMe: Kako biste opisali svoj osobni stil i kako se on odražava u dizajnu vaših kolekcija?
JĐB: Sve što možete vidjeti kroz naše komade je moj osobni stil. Ne bih mogla dizajnirati ništa što prvenstveno sama ne bih nosila i u čemu se ne bih prepoznala. Tijekom dizajniranja se nikad ne vodim time kako će naša publika reagirati, već hoće li meni srce preskočiti (kako ja to volim reći).
Češće u dizajnu zapravo idem kontra prodaji.
MagMe: Koji je vaš najdraži Mom’s Pants komad i zašto?
JĐB: To će uvijek biti prvi model hlača na čijem je uspjehu i nastao brend. Jako se volim vratiti na početak, da znam odakle je sve krenulo.
MagMe: Koji su najveći izazovi s kojima ste se suočili prilikom razvoja brenda i kako ste ih prevladali?
JĐB: Izazova ima na svakom koraku. Bilo ih je zaista raznih, prelazak s online modela poslovanja u otvaranje showrooma, a nakon samo godinu dana od otvorenog showrooma, i otvaranje dućana. Tijekom svakog izazova, bilo da je on većih ili manjih razmjera, vodim se istim razmišljanjem, a to je da je dobro dok ih imamo, jer to znači da napredujemo.
MagMe: Koji su vaši planovi brenda i postoje li novi projekti ili kolekcije na horizontu?
JĐB: Trenutačno privodimo kraju novu kolekciju za proljeće/ljeto 2026. godine koju ćemo prikazati u Italiji i Parizu krajem lipnja. Uz to, već šivamo zimsku kolekciju koja će izaći početkom rujna. Imamo i jedan divan projekt koji će uskoro ugledati svjetlo dana, a o kojem ćemo moći više pričati kad dođemo do same realizacije.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram