Dina Dončević 15.02.2021.

S.Joon torbice nove su it bags među influencericama

Svakodnevno u svijetu mode niču brendovi fokusirani na izradu stylish modnih dodataka kao što su torbe, cipele ili nakit, međutim njihov uspjeh često ovisi o naklonosti insajdera, i to ne samo modnih urednika i stilista, već i influencerica, njihovom dizajnu. Pojam it bag, naime, češće se dodjeljuje hit modelima razvikanih modnih kuća kao što su Dior, Chanel, Bottega Veneta i slične, a rijetko kad brend srednje kategorije dobije takvu čast. Među prvima je takva torbica bila Bucket model njujorškog brenda Mansur Gavriel, veliku popularnost doživjela je i torbica Hortensia s potpisom Wandlera, a čini se da takvu sudbinu čeka i model Tulip, iransko-britanskog brenda S.Joon.

Neobičan naziv brenda sastoji se od prvog slova imena osnivačice – Sahar Asvandi i perzijske riječi koja u prijevodu znači nježnost. A iza naziva S.Joon kriju se torbice skulpturalnog oblika luksuzne talijanske izrade koje su osvojile trendseterice diljem svijeta. Modele kao što su Milk Pail ili, nešto noviji Teardrop, koji oblikom podsjeća na suzu, odnedavno su dostupni za kupnju putem online shopa Net-a-Portera, a njihove se cijene kreću od 350 do 550 eura. Osim toga, dizajnerica brenda, čije su torbice inspirirane retro estetikom, odabrana je za program online retailera koji mentorira dizajnere u usponu The Vanguard, što je samo potvrdilo njezin talent i popularnost njezinog dizajna.

S obzirom na to da je riječ o ručno izrađenim modelima kojima je stavljen fokus na detalje i kvalitetu, a krasi ih i svevremenska silueta koja nas potiče da kupujemo dobro, a malo, nije ni čudo da su modne insajderice poludjele za ovim torbicama. Iako oblikom podsjećaju na komade koji se mogu pronaći u vintage dućanima, modele krasi i doza suvremenosti zbog koje nose coolerski pečat.

Brend S.Joon je osnovan prije nešto manje od četiri godine, a Asvandi je bivša koreografkinja i učiteljica plesa koja je s izradom modnih dodataka započela kao s hobijem, a njezina ljubav prema plesu utječe i na njezino kreativno stvaralaštvo – kako sama ističe, najčešće je nadahnjuju neobični oblici, ljudsko tijelo i pokret. Model torbice “Tulip” trenutačno je jedan od najtraženijih među modnom klikom te je dostupan u tri veličine, mini, srednjoj i velikoj, pa može zadovoljiti svačije potrebe.

Ono što izdvaja ove torbe od konkurencije je činjenica da, bez obzira na to što ih krasi neobičan oblik, one zadržavaju i dozu jednostavnosti te su nosive u brojnim prilikama i dugotrajne, što ih stavlja u kategoriju best buy. Valja napomenuti i činjenicu da je posljednja kolekcija torbica izrađena od odbačene kože kako bi se fokus stavio na održivost.