Rokh H&M: Nova suradnja high street brenda koju jedva čekamo
Kad se radi o suradnjama high street i dizajnerskih brendova, nesumnjivo je da u tome prednjači švedski brend H&M. Kroz godine, brend je predstavio brojne fantastične i uspješne suradnje i obožavateljima mode na taj način omogućio da u ormaru imaju komade nekih od omiljenih dizajnerskih brendova, ali po pristupačnijim cijenama. Danas je objavljeno da sljedećeg mjeseca na police švedskog brenda stiže komadi iz nove suradnje – rokh H&M. Prvi pogled na fotografije kampanje, otkriva kako se i ovog puta radi o kolaboraciji koju željno iščekujemo.
Stil dizajner Roka Hwanga, rođenog u Koreji, odgojenog u Teksasu i obrazovanog u Velikoj Britaniji možemo okarakterizirati kao promišljenog, elegantanog i svevremenskog. Njegova odjeća ima eksperimentalnu kvalitetu: kreator secira, ispituje i rekonstruira. Njegovi su komadi konceptualni i pomalo avangardni, a istovremeno i izrazito profinjeni. Hwang je 2016. godine osnovao modnu marku rokh, a samo tri godine kasnije počeo se pojavljivati na pariškom Tjednu mode.
U suradnji s brendom H&M, Hwang je kreirao kolekciju koja preispituje i vješto subvertira ključne komponente klasične garderobe. Postoje komadi za muškarce i žene, s dvoslojnim balonerima, haljinama s odvojivim porubom, gornjim dijelovima korzeta, gornji dijelovi s cvjetnim printom i plisiranim kompletom suknje s odgovarajućim rukavicama i tajicama, donjim rubljem i majicama s logom. Kad se radi o modnim dodacima dizajner je osmislio grafički dvobojni metalni nakit i razigrane dodatke poput torbe nalik aktovki.
Kolekcija istražuje složenost i različite mogućnosti krojenja, s Hwangom koji u svoju odjeću ugrađuje dodatne slojeve, spajajući i udvostručujući komade. On predstavlja tihu vrstu radikalizma, mijenja ustaljene krojeve i nudi nove alternative.
Kolekcija je vrlo prilagodljiva i svi se komadi mogu slojevito slagati i mijenjati. Brojni komadi imaju odvojive elemente koji se mogu namještati po želji, poput poruba na kuku i šavova na kopčanje na haljinama. Radi se o interaktivnim detaljima, a ne samo dekorativnim – oni su poziv onome tko nosi te komade na eksperimentiranje.
rokh H&M bit će dostupna za kupnju na službenoj stranici brenda od 18. travnja.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: H&M