In the latest episode of its much-loved designer collaboration series, H&M is delighted to announce a link-up with emerging brand Rokh. Admired for its experimental spins on wardrobe staples under the exacting eye of Korean designer Rok Hwang, Rokh is sought after for its cleverly customizable designs infused with off-beat elegance. Spanning womenswear, menswear and accessories, the collection will launch in selected stores and online at hm.com on 18 April.

Iva Marušić 19.03.2024.

Rokh H&M: Nova suradnja high street brenda koju jedva čekamo

Kad se radi o suradnjama high street i dizajnerskih brendova, nesumnjivo je da u tome prednjači švedski brend H&M. Kroz godine, brend je predstavio brojne fantastične i uspješne suradnje i obožavateljima mode na taj način omogućio da u ormaru imaju komade nekih od omiljenih dizajnerskih brendova, ali po pristupačnijim cijenama. Danas je objavljeno da sljedećeg mjeseca na police švedskog brenda stiže komadi iz nove suradnje – rokh H&M. Prvi pogled na fotografije kampanje, otkriva kako se i ovog puta radi o kolaboraciji koju željno iščekujemo.

Stil dizajner Roka Hwanga, rođenog u Koreji, odgojenog u Teksasu i obrazovanog u Velikoj Britaniji možemo okarakterizirati kao promišljenog, elegantanog i svevremenskog. Njegova odjeća ima eksperimentalnu kvalitetu: kreator secira, ispituje i rekonstruira. Njegovi su komadi konceptualni i pomalo avangardni, a istovremeno i izrazito profinjeni. Hwang je 2016. godine osnovao modnu marku rokh, a samo tri godine kasnije počeo se pojavljivati ​​na pariškom Tjednu mode.

U suradnji s brendom H&M, Hwang je kreirao kolekciju koja preispituje i vješto subvertira ključne komponente klasične garderobe. Postoje komadi za muškarce i žene, s dvoslojnim balonerima, haljinama s odvojivim porubom, gornjim dijelovima korzeta, gornji dijelovi s cvjetnim printom i plisiranim kompletom suknje s odgovarajućim rukavicama i tajicama, donjim rubljem i majicama s logom. Kad se radi o modnim dodacima dizajner je osmislio grafički dvobojni metalni nakit i razigrane dodatke poput torbe nalik aktovki.

Kolekcija istražuje složenost i različite mogućnosti krojenja, s Hwangom koji u svoju odjeću ugrađuje dodatne slojeve, spajajući i udvostručujući komade. On predstavlja tihu vrstu radikalizma, mijenja ustaljene krojeve i nudi nove alternative.

Kolekcija je vrlo prilagodljiva i svi se komadi mogu slojevito slagati i mijenjati. Brojni komadi imaju odvojive elemente koji se mogu namještati po želji, poput poruba na kuku i šavova na kopčanje na haljinama. Radi se o interaktivnim detaljima, a ne samo dekorativnim – oni su poziv onome tko nosi te komade na eksperimentiranje.

rokh H&M bit će dostupna za kupnju na službenoj stranici brenda od 18. travnja.

 

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: H&M