Rita Rumora nosi profinjene komade iz održive H&M Conscious Exclusive kolekcije

U novoj H&M Conscious Exclusive A/W20 kolekciji, koja traži ljepotu u “otpadu”, profinjeni komadi napravljeni su od materijala iz održivih izvora koji su izrađeni od otpada. Ono što se obično baci, namjerno se pretvara u bogatstvo koje treba voljeti i cijeniti, što nam omogućuje da cijenimo potencijal otpada i potaknemo se kreativnošću koja proizlazi iz potrebe za ponovnom upotrebom stvari. Conscious Exclusive A/W20 kolekcija bit će dostupna online na hm.com od 3. prosinca.

Ekskluzivna održiva kolekcija A/W20 doslovno stvara ljepotu od otpada, uključuje inovativne tkanine i procese koji otpad od usjeva pretvaraju u prirodna vlakna, tkanine izrađene od drvne kaše koja se dobiva iz održivog izvora. Materijali se mogu naći u komadima ženske odjeće, poput raskošnih večernjih haljina u crno-zelenom jacquard taftu, žutom jacquardu ili ukrašenim zagasito zelenim cvjetovima, miješajući se s voluminoznim gornjim dijelovima i prilagođenim odijelima. Dramatični volumen, nježno strukturirani oblici i glamurozni volančići uklapaju se uz podton stvarajući mračno primamljiv izgled i dojam. Muška odjeća vraća se Conscious Exclusive kolekciju – tu su klasični smoking, luksuzna odijela, košulje i žuta jacquard jakna.

“Za A/W20 kolekciju, zaista smo željeli biti početnici – pomičući granice kreativnosti i održive mode – fokusirajući se na otpad. Kao rezultat toga, dijelovi ove kolekcije izrađeni su od zaista nevjerojatnih materijala proizvedenih od otpada. Radeći s ovom vrstom transformacije te moći razgovarati s našim kupcima kroz ljepotu, nadamo se da otpad može biti dio budućnosti održive mode”, kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.

Modni dodaci uključuju hrabre choker ogrlice, naušnice i kopče za cipele od recikliranih metala i sunčane naočale izrađene od Made of Air® materijala, djelomično izrađenog od otpadne biomase. Cipele se mogu nositi i kao natikače i kao čizme s uklonjivom čarapom izrađenom od VEGEA™ kože, to jest veganske kože djelomično izrađene od nusproizvoda tijekom procesa dobivanja vina. Grafike u cijeloj kolekciji nadahnute su cvjetnim tapetama koje su se vremenom odlijepile ili tapiserijama iz prošlih dana, dok cvjetne aplikacije i motivi moljaca aludiraju i na život i na propadanje.

Nadalje, dvije H&M trgovine u Stockholmu i Berlinu nudit će uslugu najma šest različitih komada iz A/W20 kolekcije – neke su jedinstvene samo za uslugu najma, dok su druge izrađene u ekskluzivnim bojama. Conscious Exclusive A/W20 kampanja potiče nas da “nosimo otpad” u nastojanju da promijenimo modu, a u njoj sudjeluje Zinnia Kumar, australska ekologinja, aktivistica i manekenka sa sjedištem u Londonu.

“Oduševljena sam što sam dio ove Conscious Exclusive kampanje, pogotovo jer H&M utire put održivim kolekcijama da postanu industrijska norma. Kao potrošači, više nećemo morati razlikovati modu i održivost, jer će oni postati jedno te isto. Kao ekologinja koja se bavi modom, ovo me ispunjava nadom “, izjavila je. U hrvatskoj verziji kampanje švedskog high street brenda H&M sudjelovala je naša Rita Rumora, a za fotografije je zaslužna Senja Vild.