Iva Marušić 03.07.2025.

Reneskins by Bagatin je novo ime i koncept Manuela Picard Brows & Beauty estetskih centara

Reneskins by Bagatin novo je ime i koncept Manuela Picard Brows & Beauty estetskih centara, koje je svečano predstavila Futura Medical Group, jedna od vodećih medicinskih grupacija u regiji, u sklopu nove faze razvoja nedavno preuzetog kozmetičkog brenda. Rebranding popularnih salona za savršene obrve i besprijekornu kožu potpisuje svjetski nagrađivana agencija Fabular, a predstavljen je u Lapidariju Arheološkog muzeja u Zagrebu.

”Vodeći brend estetskih centara u Hrvatskoj Manuela Picard u listopadu 2024. postao je dio Futura Medical Groupa, čije su sastavnice i vodeće estetske poliklinike u Hrvatskoj, ali i regiji, Poliklinika Bagatin i Sinteza Skin Clinic. Ovim pripajanjem otvorila se prilika da sačuvamo sve ono što su klijentice godinama voljele, ali i da krenemo u novo poglavlje pod okriljem brenda Bagatin – sinonima za izvrsnost u estetskoj medicini. Ime Reneskins simbolizira upravo ono što želimo pružiti – obnovu, povjerenje i osjećaj ljepote koji dolazi iznutra”, poručio je Ognjen Bagatin, suvlasnik tvrtke Futura Partners, koja je vlasnik i Futura Medical Groupa.

Bojan Pintarić, direktor Futura Medical Groupa, naglasio je kako povezivanjem estetskih centara i poliklinika nastaje jedinstvena sinergija u brizi o ljepoti i zdravlju kože lica i tijela, kroz spajanje najnovijih medicinskih dostignuća, inovativnih tretmana i individualiziranog pristupa svakom klijentu.

“Estetska medicina jedan je od najbrže rastućih segmenata zdravstva u Hrvatskoj, s prosječnim godišnjim rastom od 25 posto. Upravo zato strateški integriramo estetske salone s našim vodećim estetskim poliklinikama, kako bismo klijentima osigurali vrhunsko iskustvo i dosljednu kvalitetu – utemeljenu na medicinskoj stručnosti, bilo da dolaze zbog njege lica i tijela ili su zainteresirani za složenije estetske tretmane koje nudimo u našim poliklinikama. S rebrandingom dolaze i daljnja ulaganja u edukaciju tima, još kvalitetnija usluga i proširena ponuda, u skladu s najvišim svjetskim standardima”, istaknuo je Pintarić.

Ana Mogulić, direktorica Reneskinsa i KOL za kozmetologiju cijele Futura Medical Groupa, najavila je i otvaranje novih lokacija u Hrvatskoj.
„Novi identitet za nas predstavlja snažan iskorak, osvježenje i temelj za daljnji rast. Osim trenutačnih lokacija u Centru Cvjetni i Gajevoj 8 u Zagrebu, najavljujemo i širenje na nove lokacije, uključujući Split i Kvarner, s ciljem da vrhunsku njegu obrva i kože učinimo dostupnom još većem broju klijenata diljem Hrvatske. Kvaliteta i dalje je naš prioritet, a naš fokus ostaje na kontinuiranom razvoju, stručnosti i unapređenju usluga koje povezuju ljepotu i medicinsku izvrsnost. Vjerujemo da ljepota dolazi iz osobnosti i dobrog osjećaja o samome sebi. Ali isto tako vjerujemo i da redovita njega lica, pravilno oblikovane obrve, čista koža i blistav ten pomažu da se osjećamo obnovljeno, lijepo i zasjajimo punim sjajem naše ljepote“, pojasnila je okosnicu nove brand priče Mogulić.

Brend strategiju, ime, slogan i vizualni identitet razvila je agencija Fabular, jedinstvena po svojoj metodologiji osam sastojaka koji grade brandTM. Već 20 godina grade uspješne brendove koji nakon rebrandinga financijski rastu na tržištu. Dobitnici su niza svjetskih nagrada za branding i komunikaciju, poput REBRAND 100® Global Awards, Red Dot, Pentawards i Transform Awards Europe.

”Novo ime je kovanica od eng. renaissance (preporod), odnosno renewal (obnova) i skin (koža), a označava dubinski obnovljenu i preporođenu kožu. Samim time, Reneskins by Bagatin je mjesto predaha u kojem korisnik posvećuje vrijeme i pažnju svojoj koži. Baš kao što poručuje i slogan brenda, Renaissance For Your Skin”, pojasnila je Anja Bauer, kreativna direktorica Fabulara.

Novi vizualni identitet Reneskins by Bagatin implementiran je i na novoj službenoj stranici Reneskins. Istovremeno, ime Manuela Picard, koje je estetskim centrima nadjenula njihova osnivačica Manuela Starčević, nastavlja živjeti u brendu Manuela Picard Cosmetics kroz razvoj u području preparativne i dekorativne kozmetike, donoseći svoja znanja i strast prema ljepoti u svakodnevnu rutinu klijenata.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR