
Poznate Hrvatice zasjale u novoj MAC kampanji
U svijetu gdje je make up mnogo više od estetike – izraz osobnosti, snage i stavova – MAC Cosmetics donosi novu kampanju koja slavi upravo to: kožu kao odraz samopouzdanja. “I Only Wear MAC” globalno okuplja zvučna imena i vrhunsku produkciju, no hrvatska verzija donosi jednu drugačiju dimenziju. Intimniju. Autentičniju.
U fokusu su dvije žene različitih generacija koje svaka na svoj način nose priču o snazi ženstvenosti: poznata kazališna, televizijska i filmska glumica Ecija Ojdanić, koja svojim stavom i karizmom donosi snagu žene koja se ne boji biti svoja, te influencerica i content kreatorica Paula Sikirić, čiji mladenački duh i prirodnost savršeno odražavaju suvremeni beauty pristup.

Ecija Ojdanić
Globalna kampanja, lokalna nota
Dok svjetska verzija kampanje donosi prizore Doje Cat u ekspresivnom plesu ili Kris Jenner u dinamičnom balansu između ureda i zabave, M·A·C Hrvatska donosi mirniju snagu – onu koja dolazi iznutra. Fotograf Danko Šimunović uhvatio je trenutke koji ne podilaze estetici, već je redefiniraju: studiozna atmosfera, prirodna svjetlost i lica koja govore više od riječi. Za vizualni identitet kampanje zaslužne su i M·A·C vizažistice Katarina Baković i Jelena Novak te frizer Fran Brunović.
Studio linija koja prati svaki tempo
Srž svakog izgleda u ovoj kampanji čine M·A·C Studio puderi – proizvodi poznati po postojanosti, sofisticiranom finišu i njezi kože kroz cijeli dan. Od mat do sjajnog efekta, svaki proizvod iz linije dizajniran je da podrži ono najvažnije: osjećaj sigurnosti u vlastitoj koži.
U vlastitim riječima: Ecija i Paula o make-upu, koži i autentičnosti
Kampanja nas je inspirirala vizualno – ali prava priča počinje iznutra. U nastavku donosimo osobne poglede Ecije i Paule na ljepotu, make-up i snagu koja dolazi kada se osjećamo dobro u vlastitoj koži.
PAULA SIKIRIĆ
Kako si reagirala kada ti je MAC ponudio sudjelovanje u kampanji?
„Napokon je došao trenutak koji sam dugo priželjkivala. M·A·C koristim od svojih prvih honorara, a prvi ruž koji sam si sama kupila bio je upravo njihov. Moja prva objava na Instagramu bila je iz njihove poslovnice – bila sam njihov model još dok sam kupovala make-up.“
Tijekom snimanja kampanje i editorijala – što te najviše inspiriralo i kako si se povezala s porukom kampanje?
„Oduvijek vjerujem u snagu unutarnjeg samopouzdanja – ono koje gradimo, njegujemo i nosimo bez kompromisa. Upravo to je bila poruka ove kampanje, i zbog toga sam se osjećala potpuno autentično.“
Kako bi opisala svoj odnos prema make-upu? Kada se osjećaš najviše samopouzdano?
„Kad sam naspavana, hidratizirana i u balansu – osjećam da mi koža diše. Tada make-up služi kao alat, a ne maska. Najviše sam svoja kada se osjećam dobro iznutra.“
ECIJA OJDANIĆ
Što ti je prošlo kroz glavu kada si dobila poziv za kampanju?
„Isprva sam se nasmijala jer sam stvarno pomislila – kako znaju da već koristim taj puder? Bila sam iskreno oduševljena. To je bila jedna od onih suradnji koje te istinski vesele.“
Kako si doživjela snimanje i samu poruku kampanje?
„Osjećala sam se sigurno i inspirirano. Tim je bio iznimno profesionalan. Snimali smo s uvjerenjem da možemo napraviti nešto što može stajati rame uz rame sa svjetskim projektima – ali sa svojim lokalnim duhom.“
Što za tebe znači osjećaj besprijekorne kože?
„U mom poslu make-up je konstanta – on je produžetak mog izraza, ali i zaštita. Zato biram ono što njeguje, regenerira i izdržava tempo – kao što to čini moj život. Make-up mi pomaže naglasiti ono najbolje u meni, ali nikada ne zaklanja ono što jesam.“
Kampanju “I Only Wear MAC” od sad možete pratiti i na društvenim mrežama @maccosmeticshrvatska gdje vas očekuju ekskluzivni sadržaji sa snimanja, beauty savjeti i inspiracija iza kulisa. U MAC zagrebačkim trgovinama (Arena Centar i Ilica 7) pronađite svoju nijansu Studio pudera i budite dio globalne priče – s autentičnim lokalnim duhom.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR