Tara Grbčić 23.07.2016. Fashion

Popularne UGG čizme od sada mogu i na kišu

Popularne UGG čizme poznate i kao Uggsice doživjele su prvi makeover u 38 godina. UGG Australia po prvi puta iz naziva miče ime države zato što u svojoj ponudi imaju sve više proizvoda čija proizvodnja nije nužno vezana za Australiju.

Novi model dolazi pod imenom UGG Classic II, a najveća novost rebrandinga je upravo poboljšanje kvalitete čizme. Uz kultni dizajn koji je ostao nepromijenjen, nove čizme napravljene su inovativnom tehnologijom zbog koje su otporne na vodu i mrlje, lakše su, te napravljene da duže traju.

“Ovo je bez sumnje najveća promjena koju je UGG ikada napravio u svojoj 38 – godišnjoj povijesti. Rebranding kultnog proizvoda kao što je Classic model velika je odluka. Međutim, nakon slušanja potrošačkih želja, znali smo da je vrijeme.” – Dave Powers CEO Deckers Brands-a i vlasnik UGG-a

ugg-classic-2-2016

Zanimljivo je da su izvorni dizajn i logo UGG Australia zapravo američki proizvod, odnosno UGG je osnovan u Kaliforniji 1978. od strane austraskog surfera Briana Smitha. Prvotna namjena čizmi bila je zagrijati stopala surferima u stranoj domovini.

Danas gotovo da nema djela svijeta u kojem Uggsice nisu popularne, a vjerujemo da će se rebrandingom i poboljšanjem kvalitete prodaja samo poboljšati. Novi model može se već sada kupiti preko službene UGG stranice.