Polène Paris torbice proglašene su luksuzom po pristupačnoj cijeni i zato su stalno rasprodane
O njihovim smo vam torbicama pisali prošle godine, a sada je francuski brend Polène Paris postao toliko popularan da se gotovo svakodnevno pred njihovim dućanima stvaraju redovi. A sve, naravno, zahvaljujući TikToku na kojem su zadovoljni korisnici ovih torbica potvrdili njihovu iznimnu kvalitetu. U klimi u kojoj francuske modne kuće poput Chanela, konstantno podižu cijene koje ne mogu opravdati kvalitetom svojih proizvoda, brojne su se ljubiteljice mode okrenule pristupačnijim brendovima koji, pak, ne razočaravaju vrhunskom izradom, inovativnim dizajnom i kvalitetnim materijalima, a Polène Paris u tome prednjači.
Njihove su torbice toliko hvaljene da su, iako se radilo o dosad nerazvikanom brendu koji su nosile modne insajderice, završile na listama it modela kao modni dodaci u koje se zaista isplati uložiti – i koji vrijede svakog uloženog centa. Iako postoje već šest godina i njihov ste prvi model zasigurno u njihovih prvih par godina rada viđali na street style fotografijama i društvenim mrežama, prošle su godine zabilježili značajan porast popularnosti, do te mjere da su njihove torbice postale tražene i na second hand marketu, odnosno platformama za preprodaju odjeće i modnih dodataka. Ukratko, proglašene su luksuznim torbicama bez luksuzne cijene.
Cijene njihovih torbica kreću se od 160 eura za mini modele preko 290 eura za srednju veličinu torbica pa sve do 370 eura za najveće modele, a kvalitetom mogu konkurirati i onima čiji su iznosi i deset puta veći. U avanturu stvaranja high-end brenda kožnatih modnih dodataka po nešto pristupačnijim cijenama upustili su se 2016. godine braća Antoine i Mathieu Mothay sa sestrom Elsom, a cilj je bio kreirati torbe koje se ističu dizajnom, ali su ujedno i klasične te imaju zaobljene, elegantne linije. A s obzirom na to da su imaju dugogodišnje znanje i strast za kvalitetnom kožom, odlučili su se za najbolju ručnu izradu u Španjolskoj.
Svevremenska elegancija i originalnost dolaze u fokus kad su u pitanju Polène Paris kožnate kreacije koje spajaju minimalizam i individualnost. Glavne značajke njihovih torbi ističu se u oblinama i naborima njihovog dizajna, a to kreiranje takvih oblika zahtijeva savršeno poznavanje i ovladavanje savitljivošću. Upravo zato dizajneri i tehničari brenda usko surađuju, razvijajući jedinstvene komade od kože za svaku kolekciju.
Proizvodnja je zatim povjerena majstorima zanata u Ubriqueu, gradu u južnoj Španjolskoj koji je specijaliziran za proizvodnju luksuzne kožnate robe, a pazi se na svaki detalj – od kvalitete i načina bojenja kože, preko rezanja materijala, ručno rađenih šavova i finiša pa sve do kopči. Čitav proces je nevjerojatno detaljan i dugotrajan, a upravo je to garancija kvalitete. Uz to, pozornost poklanjaju i sustainable i transparentnom poslovanju što se tiče nabave kože, bojenja kože i odabira metala za detalje na modelima.
S obzirom na to da se sve više ljudi uvjerilo u njihovu iznimnu kvalitetu, brojni modeli – od kojih za najpopularnije slove crossbody Dix, manji model Beri, tote model Cyme te prva kreacija damskog izgleda Un – trenutačno su rasprodani na službenoj stranici brenda. Njihove torbice mogu se vidjeti i uživo u pariškom showroomu, ali i butiku koji su u rujnu otvorili u New Yorku – što je prvi internacionalni dućan brenda. S obzirom na veliku popularnost, u planu im je otvoriti i dućan u Tokiju tijekom proljeća, a Japan, Sjedinjene Američke Države i Kina su, uz Francusku, najveća tržišta ovog pariškog modnog brenda.
Iako traženost svojih torbica mogu objasniti time što su postali viralni trend na TikToku, riječ je o brendu koji je dugi niz godina uspješan jer unatoč popularnosti nisu žrtvovali kvalitetu. A to se u trenucima kada mnogi od stvari koje kupuju očekuju dugovječnost, iznimno cijeni.
Fotografije: Instagram