@tamara

Ana Svetina 30.01.2025.

Ovo su trenutačno najpoželjniji modni brendovi na svijetu

Moda se mijenja brzinom svjetlosti, a The Lyst Index to najbolje dokazuje. Svakog tromjesečja, ova platforma objavljuje popis najpopularnijih modnih brendova i proizvoda na temelju pretraga, prodaje i angažmana na društvenim mrežama. Rezultati za 2024. godinu pokazuju jedno; Miu Miu je apsolutni pobjednik!

@lydsbutler

Brend Miu Miu je i službeno najvrući brend godine, ponovno zauzevši prvo mjesto na Lyst Index ljestvici. Njihov utjecaj na modu je neosporan; pretrage za Miu Miu porasle su za 8% u posljednjem tromjesečju, a tri njihova komada našla su se među 10 najtraženijih proizvoda. To je prvi put u povijesti da jedan brend dominira ovim popisom na takav način.

@lydsbutler

Suradnja s New Balanceom donijela im je najtraženiji proizvod godine; tenisice koje su rasprodane u samo nekoliko sati. Ovaj spoj ležernog sportskog stila i prepoznatljivog Miu Miu chica pokazao se kao savršen recept za uspjeh. Osim toga, zanimljivo je da su pretrage za Miu Miu među muškarcima porasle čak 88%, što potvrđuje rastuću popularnost brenda i izvan tipične ženske publike.

pinterest

@tamara

Iako je Miu Miu zauzeo tron, ostali brendovi također su imali izuzetno uspješnu godinu. Prada i Saint Laurent ostali su u vrhu ljestvice, a modna kuća Coach je doživio iznenađujući rast od 65%, popevši se na 5. mjesto. Ovaj povratak na modnu scenu rezultat je strateških poteza, uključujući lansiranje viralnih torbica koje su preplavile društvene mreže; radi se o modelu Brooklyn.

@fathe.doks

In love with my new @Coach Brooklyn Bag!!!! 🍁🍂🤎 #coach #coachbag #unboxing #baghaul #bagunboxing #fashiontiktok #autumnaesthetic #autumn #fallfashiontrends #fall

♬ Diet Pepsi – Addison Rae

Brend UGG, koji je godinama bio sinonim za udobnu, ali diskutabilnu obuću, doživio je neočekivani povratak. Skok na 10. mjesto i rast pretraga od 358 % pokazuju da su njihovi proizvodi ponovno relevantni i poželjni u modnom svijetu, ali tužna činjenica je ta što se radi o američkom brendu, a ne o originalnom australijskom koji je sad promijenio ime u UGG 1974.

@tamara

Još jedan brend koji je izazvao val uzbuđenja je Alaïa. Po prvi put se pojavio na Lyst Index listi, zahvaljujući modelima poput kristalnih balerinki koje su postale globalni hit. Njihov dizajn nije samo privukao modne insajdere, već je i potaknuo opći rast interesa za ukrašene balerinke, čije su pretrage skočile za 43%.

@storyshot.co

The ALAÏA shoe. She’s stunning! #alaïa #alaia #balletflats #designershoes #shoes #flats #fashion #trends #shopping

♬ how i love being a woman – editdiaary

pinterest

Lyst Index također potvrđuje ono što već znamo; slavne osobe imaju nevjerojatan utjecaj na modu. Kada je Taylor Swift nosila kristalno ukrašene traperice brenda Area na Super Bowlu, potražnja za tim modelom skočila je za čak 284%. Kim Kardashian je, pak, pomogla Rick Owensovoj “Prong” haljini da uđe u povijest kao jedna od rijetkih haljina koje su se našle na popisu najtraženijih proizvoda u posljednjih godinu dana. Nakon što ju je Kim nosila u siječnju, pretrage su porasle za 165%.

@desordrestore

Taylor swifts superbowl jeans at desordrestore.com ❤️

♬ Style (Taylor Swift Covers) – Sweet Baby May

@kimkardashian

Modna industrija nikad ne miruje, a nadolazeće promjene u kreativnim timovima luksuznih kuća mogle bi značajno utjecati na buduće liste. Alessandro Michele preuzeo je glavnu riječ u Valentino kući, što je odmah rezultiralo porastom pretraga za brend od 84% u jednom tjednu. Gucci, predvođen Sabatom De Sarnom, također polako vraća svoj status, bilježeći 10% rasta pretraga za modne dodatke.

Ovo su samo neki od trendova koji su oblikovali 2024. godinu, a sudeći po dinamici na tržištu, iduće tromjesečje moglo bi donijeti još uzbudljivih preokreta. Hoće li Miu Miu zadržati svoju titulu ili će neki drugi brend zasjati na vrhu? Vrijeme će pokazati!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: TikTok, Instagram, Pinterest