Iva Marušić 12.09.2024.

Ovo su najbolje kolekcije drugog dijela Tjedna mode u New Yorku

Jučer je završio Tjedan mode u New Yorku. Brojni su dizajneri predstavili svoju viziju sezone proljeće/ljeto 2025. godine i novim kolekcijama otkrili koji će trendovi vladati industrijom sljedeće godine. Modni urednici, influenceri i celebritiji sele se u London, a mi smo odlučili izdvojiti omiljene kolekcije s kraja tjedna u New Yorku. Prije nekoliko smo dana pisali o tome kako su nas kolekcije brendova Ralph Lauren, Alaïa, Brandon Maxwell, Khaite i Proenza Schouler apsolutno osvojile, a jednak je takav slučaj bio i s brojnim kolekcijama drugog dijela. Koje smo to izdvojile kao omiljene, saznajte u nastavku teksta!

Toteme

TOTEME

Dizajneri Karl Lindman i Elin Kling, za predstavljanje svoje nove kolekcije vratili su se u New York. Brend sa sjedištem u Stockholmu ima apsolutno najveće tržište u Sjedinjenim Američkim Državama pa je i nova kolekcija bila inspirirana američkim stilom – na pisti smo mogli vidjeti komade koji su spoj europskog minimalizma i dotjerane elegancije Upper East Sidea. Nova kolekcija uključuje nenametljive, svestrane komade savršene za gradski život, sve ono zbog čega je ovaj brend toliko obožavan. Ravnoteža između minimalizma i profinjenosti bila je jasna u svakom looku – crni obrubljeni sako stiliziran uz sivu majicu i bijele pamučne hlače, bila je kombinacija koja na najbolji način objašnjava sofisticiranu estetiku brenda. Slojevita pletiva u kombinaciji s maksi suknjama od tila, dodali su prozračan, ležeran štih kolekciji, kao i pidžame s monogramom kuće. Komadi koji su rezervirani za večernje i svečanije prigode, u ovoj su kolekciji dobili veći fokus, kao i modni dodaci. Predstavljena je nova torba, kao i već kultni T-lock model u novim verzijama, a fokus je postavljen i na nakit. Ukratko, prigušeni minimalizam ostaje nit vodilja brenda i to je ono što ga čini toliko obožavanim.

Toteme

TORY BURCH

Nakon što je prije šest godina pokrenula Tory Sport, dizajnerica je ove sezone još više zaronila u sportsku estetiku – od cipela i topova, u kolekciji se poigravala prenošenjem sportskih komada u modni kontekst. Kupaći kostimi u kombinaciji s hlačama koje se vežu uzicom najviše su prikazivale takvu sportsku estetiku, dok su drugi komadi ipak suptilnije naginjali sportu. Jedan od najhrabrijih poteza u kolekciji bilo je ponovno predstavljanje balerinki Reva, kultnih cipela koje su prije nekoliko godina dovele brend do značajnog uspjeha. S logotipom T na prstima, Burch ove sezone hrabro pokušava oživjeti nekadašnji trend, a samo će vrijeme pokazati hoće li ga trendseterice prihvatiti. Dizajnerica je kolekcijom uspjela spojiti svijet sporta i visoke mode i ponudila je svježu perspektivu atletske estetike koja je povezana uz profinjenu eleganciju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TORY BURCH (@toryburch)

COACH

Kolekcija za proljeće/ljeto dizajnera Stuarta Veversa imala je razigran i pomalo nostalgičan pristup američkom stilu. Oživljavajući traper u raznim interpretacijama, kolekcijom je vladao osjećaj spontanosti i autentičnosti i definitivno se brend okrenuo povezivanju s novom generacijom. Neobrađeni rubovi, pohabani šavovi i pomalo zgužvani komadi dodali su kolekciji osjećaj nonšalancije, a ulice New Yorka bile su najbolja scenografija za prikazivanje takve kolekcija. Revija je otvorena uz običnu pamučnu bijelu majicu s prepoznatljivim printom “I Love New York”, a nakon toga uslijedili su komadi poput spuštenih bež pamučnih hlača koje su izgledale iznošeno i izlizano, čime je brend negovjestio trend koji će vladati među mlađom generacijom sljedeće godine. Avijatičarske i biciklističke jakne, prerađene u predimenzionirane kardigane, utjelovili su dizajnerovo uvjerenje da dekonstrukcija komada može dovesti do nekih novih, neočekivanih komada.

Coach

CAROLINA HERRERA

Za razliku od Coacha, koji je prikazao kolekciju posvećenu mlađim generacija, dizajner Wes Gordon zadržao je profinjenu i ženstvenu estetiku brenda Carolina Herrera. Brojni komadi, rezervirani za one svečanije i posebnije prigode, označili su ovu kolekciju koja obuhvaća brojne odvažne oblike, brojne boje i cvjetne detalje. Paleta boja bila je ograničena na samo šest nijansi – crnu, bijelu, crvenu, ružičastu, žutu i nježno plavu nazvanu “delphinium”. Revija je otvorena nizom crno-bijelih lookova, dok su se kasnije kroz reviju pojavljivale snažnije i razigranije boje. Cvijeće je oduvijek bilo zaštitni znak Caroline Herrere, a Gordon je nastavio tu tradiciju s velikim, ručno izrađenim svilenim cvjetovima koji su krasili nekoliko lookova. Jedan istaknuti komad sadržavao je crnu ružu na ramenu blistavog crnog topa s jednim rukavom na volane, u kombinaciji s prozirnom crnom suknjom izvezenom cvjetnim motivima. Dodatak cvijeća u elegantnijim modelima pojačao je svjež, proljetni dojam kolekcije.

Carolina Herrera

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Kendam