Ovo su najbolje kolekcije drugog dijela Tjedna mode u New Yorku

Jučer je završio Tjedan mode u New Yorku. Brojni su dizajneri predstavili svoju viziju sezone proljeće/ljeto 2025. godine i novim kolekcijama otkrili koji će trendovi vladati industrijom sljedeće godine. Modni urednici, influenceri i celebritiji sele se u London, a mi smo odlučili izdvojiti omiljene kolekcije s kraja tjedna u New Yorku. Prije nekoliko smo dana pisali o tome kako su nas kolekcije brendova Ralph Lauren, Alaïa, Brandon Maxwell, Khaite i Proenza Schouler apsolutno osvojile, a jednak je takav slučaj bio i s brojnim kolekcijama drugog dijela. Koje smo to izdvojile kao omiljene, saznajte u nastavku teksta!

Toteme

TOTEME

Dizajneri Karl Lindman i Elin Kling, za predstavljanje svoje nove kolekcije vratili su se u New York. Brend sa sjedištem u Stockholmu ima apsolutno najveće tržište u Sjedinjenim Američkim Državama pa je i nova kolekcija bila inspirirana američkim stilom – na pisti smo mogli vidjeti komade koji su spoj europskog minimalizma i dotjerane elegancije Upper East Sidea. Nova kolekcija uključuje nenametljive, svestrane komade savršene za gradski život, sve ono zbog čega je ovaj brend toliko obožavan. Ravnoteža između minimalizma i profinjenosti bila je jasna u svakom looku – crni obrubljeni sako stiliziran uz sivu majicu i bijele pamučne hlače, bila je kombinacija koja na najbolji način objašnjava sofisticiranu estetiku brenda. Slojevita pletiva u kombinaciji s maksi suknjama od tila, dodali su prozračan, ležeran štih kolekciji, kao i pidžame s monogramom kuće. Komadi koji su rezervirani za večernje i svečanije prigode, u ovoj su kolekciji dobili veći fokus, kao i modni dodaci. Predstavljena je nova torba, kao i već kultni T-lock model u novim verzijama, a fokus je postavljen i na nakit. Ukratko, prigušeni minimalizam ostaje nit vodilja brenda i to je ono što ga čini toliko obožavanim.

Toteme
2ea51c639e7cdc34baaf99c3e512b86f_46773ae1ded58716aeb02e54426ceffb9bed_46773fd975fcfcd6a883497b6f09b2eab0f4_46774a2814e4355409681d82ee42dded3ecf_46774db7230fa91d0913b0f822757833de17_467706a421bbe84023a5ee9c276e2b763811_46776c06c0be3b9123c433caf9add85fe9fb_46777ae14d35694200e2fa5dc3de8ad4d14b_46777cfb376eb983d6a327a9eb09b0e3fd21_46779c78f82e70ee55726860795939dc6596_46779e0bc7a67eec88fa3da44c384b7f790c_4677117f1618896f9fe8b6509efd6a603ede_46772015bf84ebe9489282ba7ce166befd29_46774181ff87cb741cbebe37539554e48a59_46776906bb9ecee3ddcf18a775b0eb709e6b_467796308faf68b61864005e2a8b7b70c7b4_4677565200a800efb4c943c24801467abad7_4677972204fe37f9d26a85c11e0e25595200_46774103876e2b5e6ac45f8ebf3beb8f9cce_46776527702ead4c70cf988847ade9516fa5_4677a2a8ec99c7fd0e07c372fc04a181bad7_4677a42ee6cd104764f5bf2cf182cd52a43b_4677bd251f5eb69ebb37d8132a46287ef970_4677d2bf72b6f190af026926fe031583ec7f_4677e3ab1a71eb3816b02f409a01da6f1eb3_4677e192ea03f660f83e37a8aa478e071777_4677e22215c06f58e670d0a8803da826ef5e_4677ea8933608e2918acf7cbe2f3a36b8d34_4677f3c068652e57164a23537cb4e4940168_4677f555b5c9443f05789b0aad49e55ee65a_4677f345160efb9c81493026d5ecc0689693_4677

TORY BURCH

Nakon što je prije šest godina pokrenula Tory Sport, dizajnerica je ove sezone još više zaronila u sportsku estetiku – od cipela i topova, u kolekciji se poigravala prenošenjem sportskih komada u modni kontekst. Kupaći kostimi u kombinaciji s hlačama koje se vežu uzicom najviše su prikazivale takvu sportsku estetiku, dok su drugi komadi ipak suptilnije naginjali sportu. Jedan od najhrabrijih poteza u kolekciji bilo je ponovno predstavljanje balerinki Reva, kultnih cipela koje su prije nekoliko godina dovele brend do značajnog uspjeha. S logotipom T na prstima, Burch ove sezone hrabro pokušava oživjeti nekadašnji trend, a samo će vrijeme pokazati hoće li ga trendseterice prihvatiti. Dizajnerica je kolekcijom uspjela spojiti svijet sporta i visoke mode i ponudila je svježu perspektivu atletske estetike koja je povezana uz profinjenu eleganciju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TORY BURCH (@toryburch)

fc2532e43d45cf4fb089566600024495_3552f4c3036dcc574bca12e62e39dd9dc5cb_3552e67927b935bc5e0665b5ab6e72d8dc19_3552e559e95a4016a68f57ee4b4dc830a61c_3552e326a0644d12aacf726bc8da2313027a_3552c2bdc6c4f687fa4260f283dbb3326fc8_3552aadba0e43650ca9f4cf71d611e631927_3552a8ff28310ee7391b6ad2e4444edd9c8a_3552962920f20b6cda472622516bcd660d06_3552512329cef17c6bf03311c8054c966325_3552383681a1e3eafcaab32b627d73511f1b_355258873a21653c948ade5a22455608598f_355225945c0191328ef7db4e46c6514e761f_35529884ee837a3ebf8cadcbcd1e6c41efb1_355208548dfe7ac7e8110c03a85e94f2cf27_35525176b12e0e5810db044e8b24304f21d1_35520918a5471ab85853ee1ee7a106a53e43_3552403deb3f321772daa5170dbbafc8b94a_3552261a1c08407c11f09b5addc6b07f6421_3552119ba429f5c2f1c581e4fbb963f0b47d_355281d21633673fc1349726f92f8284e5f3_355252b0db9f249d28cbfa8742d113a9b21b_355242f3bea9fda00fddfeaa22f548249dd6_355219fc0d8aa34647ebb61b05a8f34f4ca4_355210f840348520f4c668bad1bc8e9f6b40_35529bcf56262c01095e94f8e986fb2c0e44_35527fa8f6d1631c8c2b83aeec73c2c17bbd_35527f4035f93292f0e09823d91fcc867731_35527cff35f78365a8a4b1a4dba4480ed783_35527b78b906a357c31e156c12a9d5fd971e_35526a97c275f1d90d30a6523c9339a5649a_35526a72f1ba8c116b423590b7c8ef99a960_35525f71d61738cdd5d1ff13db329bc0630e_35525f04e26cf9c6efc402c28d2fb28862ec_35524b7582d47e8865f58da3a5a68f25ecaa_35523bdd61cacc8f50f556e5e47e165b485a_35522a106ad435bb552471aa9e4284f8a53e_35520db6c3221c6d4e68c4f1b0aff402ce74_3552

COACH

Kolekcija za proljeće/ljeto dizajnera Stuarta Veversa imala je razigran i pomalo nostalgičan pristup američkom stilu. Oživljavajući traper u raznim interpretacijama, kolekcijom je vladao osjećaj spontanosti i autentičnosti i definitivno se brend okrenuo povezivanju s novom generacijom. Neobrađeni rubovi, pohabani šavovi i pomalo zgužvani komadi dodali su kolekciji osjećaj nonšalancije, a ulice New Yorka bile su najbolja scenografija za prikazivanje takve kolekcija. Revija je otvorena uz običnu pamučnu bijelu majicu s prepoznatljivim printom “I Love New York”, a nakon toga uslijedili su komadi poput spuštenih bež pamučnih hlača koje su izgledale iznošeno i izlizano, čime je brend negovjestio trend koji će vladati među mlađom generacijom sljedeće godine. Avijatičarske i biciklističke jakne, prerađene u predimenzionirane kardigane, utjelovili su dizajnerovo uvjerenje da dekonstrukcija komada može dovesti do nekih novih, neočekivanih komada.

Coach
1a891780291fbe76bcff64dda10afd9f_39306661178b24ef3d901a692488cb340400_39303901f24a530763e16fc658488d69ad52_39303134d1790a9099d46e5d842b369e4e3c_393090e926b13d987d266325dbca40803e49_393040c61a016783c68bddd442b6961e2336_39307f3e1c245ba57b1bf21f2e5285487ad2_39307c896faa54a3c63818f35122060116e9_39307c59ea7b54ba95d97d05c67fc0bda8fa_3930

CAROLINA HERRERA

Za razliku od Coacha, koji je prikazao kolekciju posvećenu mlađim generacija, dizajner Wes Gordon zadržao je profinjenu i ženstvenu estetiku brenda Carolina Herrera. Brojni komadi, rezervirani za one svečanije i posebnije prigode, označili su ovu kolekciju koja obuhvaća brojne odvažne oblike, brojne boje i cvjetne detalje. Paleta boja bila je ograničena na samo šest nijansi – crnu, bijelu, crvenu, ružičastu, žutu i nježno plavu nazvanu “delphinium”. Revija je otvorena nizom crno-bijelih lookova, dok su se kasnije kroz reviju pojavljivale snažnije i razigranije boje. Cvijeće je oduvijek bilo zaštitni znak Caroline Herrere, a Gordon je nastavio tu tradiciju s velikim, ručno izrađenim svilenim cvjetovima koji su krasili nekoliko lookova. Jedan istaknuti komad sadržavao je crnu ružu na ramenu blistavog crnog topa s jednim rukavom na volane, u kombinaciji s prozirnom crnom suknjom izvezenom cvjetnim motivima. Dodatak cvijeća u elegantnijim modelima pojačao je svjež, proljetni dojam kolekcije.

Carolina Herrera
f9abb6249eed0f605e631f89edf15208_3707da2ae394c958cc77912c851e8db3c3a5_3707d26ce7ad10f591f8e0c5a670c8647125_3707d1c9ed6c8b8d2e8bcd9aa7f214e6f62e_3707cb56a210a0a033268ec1d9b934a1fa29_3707beae99f3be931a153561684525b0d643_3707b76acc1c05189fef2b888a2121aee19c_3707b5d1044b5cc8f9de5902a7155cb48629_370705601671caa724ee7bd7f725c6710c01_37077988e42681ea97acd621edd6e55ca2cb_3707793d6b9c15cf8621a4c47f6157fbd225_3707193a14adb4fc2f9f30c0514bd6c14f94_3707102c7dd45cf0b5b91439705c3a4bc1c5_370797c437dc9994f21bd9ad701e5d2e8515_370787b0eab3038347779118a9b4b744074c_370768bdc77a64be5eece2c3e61b227f0bd2_370746fc7c0333e3e611d2122fd2357cf7b9_370719e758ebd4244fb70db69293656161a5_37078af05dce8101d3ad39a9259f2bd2afb9_37074fcc707ccae1a7f9e4b21707dbefc716_37073f9dff867b82d89467a3eb06ea56ee10_37072fd69054602df7b71ace4931b0707193_37071f094df13591ca5192874fe2564fae95_37070cea231509cc4e46373ca5d25522d334_3707

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Kendam

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0