Iva Marušić 24.04.2025.

Ova torbica iz 2000-ih doživljava veliki comeback, a influenerice svoje skuplje modele mijenjaju za taj komad

U 2025. godini brojne torbe koje su nekoć imale status it komada, doživljavaju svoj revival. Nedavno smo pisali o torbi Chloé Paddington koja se nakon više od 20 godina vratila na modne liste brojnih trendseterica. A takav comeback posljednjeg mjeseca doživljava i torba koja je nekoć bila simbol britanskog luksuza – Mulberry Bayswater, čime se oživljava i sam britanski brend.

Ovo oživljavanje dio je strategije novog izvršnog direktora brenda Andreje Balda čiji je cilj repozicionirati Mulberry kao pristupačniji luksuzni brend koji je ukorijenjen u britanskog nasljeđu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mulberry (@mulberryengland)

Predstavljena 2003. godine, Bayswater je brzo postala it torba, popularna zbog svog svevremenskog dizajna i kvalitetne izrade. Međutim, pokušaj britanskog brenda da u 2010-ima postane iznimno luksuzan brend podizanjem cijena doveo je do pada prodaje i nekonzistencije identiteta brenda među kupcima. No, danas je strategija nešto drugačija, prepoznajući taj pogrešan korak, brend se fokusira na pristupačnost i autentičnost.

Baldova strategija uključuje cijene torbi oko i manje od 1000 funti, što je cijena i modela Bayswater, kako bi se privukao veći broj kupaca. Takav pristup usklađen je s rastućim trendom među potrošačima koji daju prednost pristupačnom luksuzu u odnosu na pretjerane cijene brojnih drugih brendova.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mulberry (@mulberryengland)

Comeback ove nekoć obožavane torbe dotiče se i trenutačno popularnog vraćanja vintage modi i nekoć omiljenih komada. Platforme poput TikToka ojačale su ovaj trend oživljavanja modnih dodataka s početka milenija, uključujući torbu Bayswater, što je dovelo do povećane potražnje vintage komadima na stranicama za preprodaju kao što je Vestiaire Collective.

Komadi brenda Mulberry proizvode se u Somersetu u Engleskoj, što potvrđuje njegovu predanost kvaliteti i lokalnoj proizvodnji. Uz prilagodbe proizvoda i cijena, Mulberry širi svoju prisutnost na modernom tržištu luksuza, nudeći pristupačnije za cijene za obožavateljice dizajnerskih komada. No, za potpuni revival brenda nedvojbeno je zaslužna ponovno predstavljena torba Bayswater.

@lydiamillen

Ad The day has arrived, and my bags are now live with my incredible friends at @Sellier Knightsbridge You can shop the first drop from my private collection of luxury handbags, with 20% of the proceeds going to charities in support of women. #hermesbirkin #bagcollection #luxuryhandbags #hermes

♬ original sound – Lydia Millen

Brojne influencerice poput Lydije Millen odbacuju svoje znatno skuplje luksuzne torbe s potpisom Hermèsa i mijenjaju ih za legendarni Mulberry model koji iako je luksuzan, ima puno pristupačniju cijenu, naspram modela ranije spomenute francuske kuće. A slijede ju i brojne druge modno osviještene žene čiji novi stav prema tome što je luksuz donosi brojne promjene u modnoj industriji.

Model Bayswater krasi svevremenski i klasični dizajn veće torbe torbe za svaki dan. Nenametljiv pravokutni oblik i završna izrada iznimne kvalitete ono su što ovaj model čini toliko poželjnim, a posebniji završni touch vidljiv je na prepoznatljivoj poštarskoj bravi koja krasi prednji dio torbe.

Torba je dostupna za kupnju na službenoj stranici britanskog brenda po cijeni od 1395 eura, što ovaj dizajnerski komad i dalje čini pristupačnim modelom. Zanimljivo je što možete birati između čak 16 različitih nijansi – od klasične crne, smeđe, plave i zelene do nešto nježnijih nijansi poput ružičaste bijele, bež pa tako i pastelnih boja.

Sve modele otkrijte u galeriji.

slika_179904
slika_179903
slika_179902
slika_179901
slika_179900
slika_179899
slika_179898
slika_179897
slika_179896
slika_179895
slika_179894
slika_179893
slika_179892
slika_179891

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Mulberry, Instagram