Online trgovina Answear preuzela Sneakerstudio i PRM
Answear, jedna od vodećih online trgovina u Europi za modu i odjeću, ostvarila je gotovo 210 milijuna eura prihoda u 2022., a upravo je objavila da je preuzela Sneakerstudio, jednog od vodećih prodavatelja tenisica i streetwear odjevnih predmeta u srednjoj i istočnoj Europi, kao i PRM, online trgovinu za luksuzne streetwear i modne brendove.
Tako će se lifespiration ponuda koju nudi Answear podići na novu uzbudljivu razinu kroz ponudu vrhunskih tenisica i streetwear odjevnih predmeta. Oba brenda povezuje vizija kojom žele stvoriti ugodan prostor za osmišljavanje vlastitog beskompromisnog stila nudeći trenutno najpoželjnije modne brendove. Answear vidi velik potencijal u segmentu vrhunskih tenisica i streetwear odjevnih predmeta, a objedinjavanjem jedinstvene ponude proizvoda s operativnom izvrsnošću i tehnološkom i logističkom infrastrukturom koje već posjeduje ostvarit će veću konkurentnost.
Sviđaju nam se robne marke koji se ponajprije ističu jedinstvenom ponudom vrhunskih tenisica i streetwear odjevnih predmeta. Ovim spajanjem proširujemo svoje poslovno područje i uz namjenske proizvodne linije imamo priliku doprijeti do novih skupina kupaca kao što su generacija Z ili kupci zainteresirani za vrhunske i luksuzne proizvode. Vjerujemo u tržišne prognoze koje predviđaju dinamičan rast tržišta vrhunskih proizvoda te da će nam ova transakcija omogućiti još brži ulazak u navedeni segment, kao i učinkovit razvoj unutar njega – izjavio je Krzysztof Bajołek, glavni izvršni direktor online trgovine Answear.
Sneakerstudio, lifestyle robna marka specijalizirana za tenisice, cijenjena je među mlađim generacijama na tržištima srednje i istočne Europe. Nudi proizvode robnih marki kao što su Adidas Originals, New Balance, Carhartt i Veja. Sneakerstudio posjeduje online trgovine u zemljama srednje i istočne Europe, a svoje proizvode prodaje i na zapadnoeuropskim tržištima preko globalne internetske stranice na engleskom jeziku. Ova robna marka nastala je 2015. u krakovskoj četvrti Kazimierz. Tamo se, u ulici Starowislna 55, kultnoj destinaciji za lokalne ljubitelje tenisica i ulične kulture, nalazi injezina fizička trgovina.
PRM je novi koncept koji je u skladu s trenutačnim tržišnim trendovima i nudi luksuzne streetwear modne brendove. Iako je još u ranoj fazi razvoja, koncept je već uspio privući mnoge modne brendove koji su vrlo poznati i cijenjeni u zapadnoj Europi, primjerice Y-3, APC, Marni, A-Cold-Wall, MISBHV i Rick Owens. Njihova fizička trgovina nalazi u Varšavi, a prodaja se odvija preko globalne internetske stranice.
“Veliko nam je zadovoljstvo udružiti snage s tako uglednim tržišnim akterom kao što je Answear, koji je više puta dokazao o koliko je dobro organiziranoj tvrtki riječ, što se vidi i iz rezultata koje postiže. Answerova pouzdana logistika i sjajni sustavi e-trgovine omogućuju pružanje usluga kupcima na najvišoj razini. Čvrsto vjerujem da će objedinjavanje ovih područja zajedno s jedinstvenim brendovima koje smo proteklih godina stvorili biti važan korak u našem razvoju, kao i da će nam pomoći u ostvarivanju još boljih rezultata. Imamo ambiciozan i kreativan tim koji posjeduje odgovarajuće znanje i iskustvo i zna kako doprijeti do kupaca u tržišnoj niši unutar koje naši brendovi posluju. To su često ljudi koji su oduvijek bili zainteresirani za streetwear odjevne predmete i tenisice. Nadam se da ćemo objedinjavanjem svojih timova nastaviti razvijati svoje robne marke i stvoriti dodanu vrijednost za podupiranje strategije Answeara s pomoću razmjene iskustva”, izjavio je Łukasz Lepczynski, osnivač robnih marki Sneakerstudio i PRM.
Answear preuzima organizirani dio poduzeća od društva Fashion Trends Group Sp. z.o.o., što uključuje mrežna mjesta za e-trgovinu tvrtki Sneakerstudio i PRM, kao i dva fizička butika u Krakovu i Varšavi, ugovore o brendovima i prodajni i marketinški tim.
“Znamo da se tvrtka u posljednje vrijeme suočava s brojnim izazovima tipičnim za male tvrtke koja posluju u nepredvidivim okruženjima poput onih u kojima se i sama našla posljednjih mjeseci. Ipak, tvrtka je uspjela preživjeti to razdoblje te smo uvjereni da će uz našu podršku ovaj projekt narednih godina uspjeti. Naravno, u ovoj fazi ne želimo otkrivati previše pojedinosti o svojim razvojnim planovima, no možemo reći da u ovoj kategoriji proizvoda i tržištima na kojima Answear trenutačno posluje vidimo puno potencijala, kao i jaku sinergiju među proizvodima i operativnim područjima obje tvrtke. Želimo nastaviti razvijati preuzete brendove s pomoću rješenja za e-trgovinu i logistiku koja je razvila internetska trgovina Answear. Ulaskom u ovaj segment (u kojem se obično ostvaruje veća prosječna vrijednost narudžbe) i istovremenim zadržavanjem kvalitete i nižih jediničnih troškova poslovanja zahvaljujući rezultatima koje je Answear već postigao stvara se potencijal za postizanje dobre profitabilnosti prodaje u novim trgovinama i dopiranje do novih skupina kupaca”, dodao je Krzysztof Bajołek.
Fotografije: PR