Omiljena online platforma Soba dobila je krasan showroom u širem centru Zagreba. Bili smo ondje i pričali s osnivačem

Prije nešto više od dvije i pol godine imali smo se prilike družiti i obilježiti Sobin launch event održan u prostorima Orisa – kuće za arhitekturu. Osnivač i produkt dizajner Mario Prizmić Vurdelja tada je Sobu lansirao u online svijet. Sve dosad, Soba.hr je prepoznata kao online destinacija i web store za ljubitelje dobrog dizajna. To je i bio cilj, približiti kvalitetan dizajn krajnjim kupcima, ali i onima koji se stručno bave opremanjem interijera, arhitektima i dizajnerima interijera.

No, kako je vrijeme prolazilo, sve mu je više pristizalo upita – postoji li fizička Soba. Klijenti i kolege iz struke htjeli su vidjeti uzorke materijala, uživo pogledati određene visilice, kao i ostali asortiman koje Soba nudi. Logičnim slijedom, Mario i njegov tim odlučili su Sobu “spustiti” iz online svijeta u koji su je lansirali, u “offline” svijet, ali na malo drugačiji način od uobičajenog i očekivanog.

“Inspiriran danskim pristupom prezentacije produkt dizajna, odlučio sam da to neće biti još jedan u nizu od uličnih lokala već građanski stan. Svim klijentima i onima koji će to tek postati želimo pokloniti vrijeme kako bismo im osobno prezentirali asortiman Sobe. Iz tog razloga nastala je ideja o organiziranju Sobe kao showrooma u kojem vas dočekujemo uz prethodnu najavu. Jedino na ovaj način možemo se u potpunosti fokusirati na kvalitetu usluge, a da pritom klijent dobije sve potrebne informacije za opremanje svog doma ili poslovnog prostora. Uz blisku suradnju s NON arhitekturom, iza koje stoji arhitekt Luka Bekavac, osmislili smo inovativan koncept koji povezuje arhitekturu i opremanje interijera na podosta suptilan način. Spojili smo urede Sobe i NON arhitekture unutar istog prostora prostranog građanskog stana na lokaciji koja se lagano budi, u blizini Trga dr. Franje Tuđmana, točnije na adresi Trg Vladka Mačeka 5”, objasnio nam je osnivač Sobe.

Na pitanje koje su to neki brendovi koje Soba nudi i kako dolazi do suradnji, Mario ističe kako se na službenoj stranici pronalazi zaista pomno kuriran i selektiran asortiman brendova namještaja i detalja za dom koji su core value Sobe. Prisjeća se kako su cijelu priču zapravo započeli s malim stvarima i prema istima se i danas odnose s iznimnim poštovanjem. Ipak, i najsitniji detalj je u interijeru bitan. Od vaze, do visilice pa sve do pregršt mogućnosti kombinacija modularnih sofa. To je, govori Mario, potpuna Soba i cjelovitost koju danas nude.

“Samo tzv. treasure huntanje za brendovima se odvija zaista spontano, i iskreno se time ne zamaramo previše. Dosad nam se pokazalo da su se najspontanija upoznavanja prilikom boravka u Copenhagenu pokazala i najkvalitetnija. Tako smo upoznali recimo cijeli tim danskog branda New Works čiji je bogati asortiman izložen u fizičkoj Sobi, a s kojima smo u dnevnoj komunikaciji, pa se često znam našaliti da smo mi kao njihov hrvatski flagship store. New Works je poprilično mladi danski brand, dobro osluškuju želje krajnjih kupaca i svojih distributera i dobro pogode ono što nam se svima svidi, a da je pritom cjenovno pristupačno i visoke kvalitete. Klijentima je u Hrvatskoj poznat po famoznim Tense visilicama koje izgledaju poput lebdećih oblaka u interijeru”, objašnjava te otkriva kako su prije nekoliko mjeseci postali i ekskluzivni zastupnik u našoj regiji za jedinstveni brend koji dolazi iz Japana, a riječ je o Karimoku Case Studyju. Naime, brend koji je to stvoren u Japanu i čiji se asortiman u cijelosti proizvodu u Japanu. 

 

Jedna od novosti je i da je danski brend Normann Copenhagen službeno postao Sobin partner nakon zadnje posjete Copenhagenu početkom rujna gdje su imali priliku nazdraviti s vlasnikom – CEO-om Poulom Madsenom. Dakako, Mario nam otkriva kako je na vidiku još uzbudljivih suradnji o kojima će nam ispričati više kada za to dođe vrijeme. 

A tko su zapravo Sobini klijenti? Kaže mi kako su to u biti pojedinci koji planiraju ili su već u samom procesu opremanja interijera. Ono što Mario ističe kako veliku prednost u poslu je što zbog samog načina pristupa klijentima, često s njima ostvare zaista blizak kontakt i vrlo često ih to uvede u njihove interijere čije opremanje im u potpunosti povjere.

Neizostavna je u cijelom tom procesu i estetika, pa Mario i ja dalje nastavljamo razgovor na tu temu. “Mnogo sam puta ponavljao i ponovit ću kako na ljude, kao ni na interijere –  ne lijepim etikete u smislu estetike. Skandinavski, mediteranski, japandi, boemski itd. klijenti vole sve. I mislim da je dobro svojem interijeru pristupiti kao što pristupamo načinu odijevanja. Kombiniramo komade od jednostavnih do onih s divljim uzorcima, skupu dizajnersku torbu iskombiniramo s cjenovno pristupačnijim trapkama. Tako smatram da i interijer trpi, i dapače voli pomno kombiniranje. Jedna je osoba koja stoji iza Design Museum Denmark rekla kako u Njemačkoj vole svoj status pokazati kroz skupocjene automobile. Kako je u našoj regiji odjeća s velikim natpisima brendova ono čime se volimo istaknuti, u skandinavskim zemljama to čine interijerom doma. Možda je nekima to nepojmljivo jer tko će ikad vidjeti njihovu dizajnersku sofu, dok će dizajnerske torbe i majice ipak moći prošetati subotnjom špicom”, objašnjava Mario koji nam je na početku priče objasnio kako Soba zapravo prostor dijeli s NON arhitektima.

“Naš odnos s NON arhitektima ima duboke korijene u partnerstvu i uzajamnom poštovanju koje datira još od vremena kada je Luka Bekavac bio član 9090 arhitekata. Ta dugogodišnja veza je bila izvor inspiracije za nas i zajedno smo radili kako bismo stvorili nešto jedinstveno – NON x SOBA. Naša suradnja obogaćuje naš zajednički prostor i omogućuje nam da ponudimo kupcima iskustvo koje istovremeno nudi širok asortiman opreme za interijere te pristup stručnjacima u arhitekturi koji će odraditi ozbiljan dio posla. Tako se kombinira funkcionalnost i estetika, omogućujući kupcima da pronađu sve što im je potrebno za uređenje interijera, od osnovnih elemenata do kreativnih i personaliziranih rješenja. Ovaj hibridni pristup čini NON x Soba posebnim mjestom gdje se svatko može osjećati dobrodošlo, bez obzira na razinu svojih potreba i interesa u svijetu dizajna i uređenja interijera. To je spoj stručnosti i estetike koji nas čini jedinstvenima na tržištu i omogućuje nam da kupcima i investitorima ponudimo sve što im je potrebno kako bi njihovi interijeri postali ne samo funkcionalni, već i estetski privlačni”, priča nam Mario i dodaje kako je u suštini u pitanju prostor koji je ekvivalent za one stop station za dobru arhitekturu i dizajn.


Za kraj, pitam ga i kako je uopće došao do naziva Soba. “Ako iz Đardina biram najdraže mi biljke, u Programu ispijam duga pića dok često prigrizem nešto iz Korice, inspiriram se uvijek interesantnim izlogom Garderobe, a Grupa iza ugla osvjetljava kvart kojim se krećem. Soba je samo bila logičan slijed za naziv platforme i brenda koji predstavlja sve ono što se tiče interijera. Soba like a room, not like the noodles“, simpatično poručuje Mario.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Sanjin Kaštelan

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0