Officine Universelle Buly 1803: upoznajte kultni pariški kozmetički brend prožet poviješću

U današnje vrijeme izbor beauty brendova toliko je raznolik da je nerijetko teško ostati ukorak sa svim novostima u industriji. Mnogi brendovi predstavljaju gotovo pa jednake formule i prezentiraju slične novitete u svijetu njege i ljepote. No unatoč takvom konstantnom rastu i naizgled jednolikom tržištu, postoje brendovi koji se izdvajaju u gomili – zasigurno jedan od takvih je Officine Universelle, poznatiji pod kraćim imenom Buly 1803, čija povijest seže u 19. stoljeće Pariza.

Interijer pariškog butika

Kako je sve počelo

Priča ovog, danas kultnog, kozmetičkog brenda započinje 1803. godine nakon što je parfumer Jean-Vincent Bully predstavio “Vinaigre de Toilette”. Bio je to miris na bazi octa namijenjen borbi protiv tjelesnih mirisa, liječenju bolesti i njegovanju kože, koji je postao nezaobilazan proizvod diljem pariškog drušva, no jednako je tako ubrzo stekao obožavatelje diljem Europe. U to vrijeme njegove su kemijske formule postavljale trendove i te su godine predstavljale procvat industrije parfema i kozmetike. Brend je tih godina prednjačio trendovima kozmetike, no tijekom posljedica revolucije 1830. godine, Bully je izgubio cijeli inventar i bio je prisiljen prodati prava na svoj slavni recept. Nikada nije u potpunosti povratio svoje financijske gubitke te brend nije postojao sve do prije nekoliko godina. Novo poglavlje kozmetičke marke započeto je 2014. godine kada su iskusni parfumeri Victoire de Taillac i Ramdane Touhami, inspirirani tradicijom izvrsnosti odlučili otvoriti novi Officine dućan u Parizu, i tako stvorili novu oazu prožetu prirodnim sastojcima i osjećajem prošlosti.

Danas se njihovi dućani nalaze na must see listama

Danas se ovaj kozmetički dućan nalazi na mnogim must see listama zbog posebnosti interijera dućana, ali i prodavačima odjevenima u ljekarske kute koje imamo prilike vidjeti samo u starim filmovima. Prilikom ulaska u butik, kao da se vraćamo u prošlost – interijeri su inspirirani ljekarnama iz 17. i 18. stoljeća, s raskošnim i visokim ormarima tamnog drva, zlatnim mramornim radnim pločama i šarmantno izlizanim pločicama na podu. Svaki detalj butika doveden je do savršenstva – stropne grede oslikane su cvjetnim uzorcima, miris je božanstven, a atmosfera je prigušeno intimna što pridonosi osjećaju prošlosti. Nakon prvootvorenog butika na poznatoj pariškoj adresi Saint-Germain-des-Prés prije 9 godina, uspješan par otad je otvorio još 33 trgovine diljem svijeta.

Što ćete ovdje pronaći

U svakom od butika moguće je nabaviti veliki izbor neobičnih proizvoda i zanimljivih dodataka kozmetici. Proizvodi poput biljne tinkture, mineraliziranog pudera, gline za pročišćavanje i hidratantne paste za kosu, kožu i tijelo zbog svog pakiranja izgledaju gotovo drevno, ali su u potpunosti proizvodi moderne formule. Neki od njihovih najuspješnijih proizvoda su “Huile Antique”, mirisno ulje za tijelo koje podsjeća na biljna ulja iz antičke Grčke, zatim “Pommade Virginale”, hidratantna krema za lice sa sezamovim uljem. Poznat proizvod brenda je i “Baume des Muses”, botanički balzam za usne u veganskoj kožnoj torbici na kojoj je moguće u dućanu otisnuti inicijale. Personaliziranje proizvoda moguće je i na predivnim češljevima izrađenim od drva i poliranim uljem kamelije. Uz sve to, moguće je kupiti i posebne četkice i paste za zube. Svi se proizvodi stvaraju u francuskom laboratoriju sa sastojcima iz cijelog svijeta, uključujući Japan, Švicarsku i Brazil. 

Češalj u torbici od brušene kože
Prepoznatljive parfemske bočice brenda
Hidratantni balzam za usne u personaliziranom pakiranju
Četkice za zube

Jednako tako, prodavači vam mogu dati mnogo informacija o pojedinim prednostima svakog od proizvoda te preporučiti kako ih koristiti. Na primjer, kombinacijom njihove zelenu gline “Illite” uz ružinu vodicu ili ulja sjemenki grožđa (s visokim sadržajem Omega-6) dobit ćete masku za lice protiv starenja koja pomaže umiriti i regulirati masnu kožu te na taj način na njihovom beauty pultu možete barem na tren ući u ulogu kemičara. U konačnici, iz trgovine ćete izaći s predivno pakiranim proizvodom ili primjerice, savršenim odabirom za poklon. Svaki je proizvod zamotan u naizgled drevni papir u obliku kuverti za pismo na koji će prodavači kaligrafijom napisati ime po vašolj želji. Doista, u ovom je dućanu svaki detalj unikatan i profinjen.

Pakiranje svakog prozivoda
Izniman uspjeh ovog kozmetičkog brenda tumači i činjenica da je u listopadu 2021. godine postao dijelom grupacije LVMH. Univerzum ovog brenda obilježen moderniziranom tradicijom neka se nađe na popisu mjesta za posjetiti u jednom od većih europskih gradova gdje Buly ima svoje dućane. Svi proizvodi i sva raskoš ovog brenda dostupna je i na njihovoj službenoj stranici, a najljepša je vijest što dostavljaju u Hrvatsku!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Officine Universelle Buly 1803, Instagram 

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0