Dina Dončević 28.09.2020.

Obratite pozornost na kapute i sakoe s potpisom hrvatskog brenda KLISAB

Power dressing – dvije riječi koje možda najuspješnije sažimaju dojam koji ostavlja KLISAB kolekcija za aktualnu sezonu FALLFALLFOUR. Dizajneri brenda Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić kreirali su odjeću muške forme koja, opisujući pritom žensku siluetu, evocira snagu i spremnost da se nju izrazi kroz odijevanje, a u kolekciji se najviše ističu fantastični kaputi i sakoi.

Naglašavajući struk remenjem i nabiranjem ili stavljajući akcente na tijelo metalnim piercizima u odjeći, menswear krojevi u FALLFALLFOUR postali su ženstveni i odmjereno sugestivni. Dobro poznati klasični krojevi uzeti za ishodište preinačeni su u novu, skulpturalnu siluetu koja, prepoznatljivo za KLISAB, predlaže dominantan dizajn odjeće zadržavajući funkcionalnost garderobe kao prioritet.

Iako slojeviti, stylinzi odišu jasnoćom dizajnerske ideje, postavljajući za njih tipičan minimalizam uz maksimalizam pojedinih elemenata kao volumen ili uzorak. Patchwork i tie dye su tehnike primijenjene u kreiranju materijala, a zato što je svaki komad oblikovan ručno, on je jedinstven.

Odjeća iz kolekcije je višesezonska, laka za nošenje i kombiniranje podjednako u aktualnoj i proljetnoj sezoni. Naglasak je na odijelima, odnosno sakoima i balonerima, a uz haljine, suknje, košulje i bomberice, osvježenje u ponudi je KLISAB torbica s metalnim lancem predstavljena u novoj veličini i nijansi pudera. Tkanine koje su korištene za kolekciju – vuneni štofovi, pamučni keperi, popelini i jeans izabrani su najčešće u paleti zagasitih boja.

Fotografije potpisuje Petra Mrša, oblikovanje kose Ante Pažanin (Alfaparf Milano), make up je djelo Tene Bašić za Estée Lauder, dok je styling rad Ane Nikačević. Za produkciju je zaslužan Nikola Bebana, modeli su Lea T. (Relatum Models) i Anja P., a asistentica snimanja je Hana Matić, a čitava kampanja snimljena je u Zagrebačkom plesnom centru.