NOVI DIZAJN APPLE STOREA
Apple je brend poznat po svom minimalizmu, vrhunskom dizajnu i funkcionalnosti. Njihove trgovine prate imidž brenda, a ovog vikenda predstavljen je novi standard Apple Store-a. Podružnica u San Franciscu dobila je novi izgled koji će služiti kao temelj za sve buduće promjene u ostalim trgovinama diljem svijeta. Appleova ideja jest da njihove trgovine budu integralni dio zajednice koji će okupljati građane, nešto poput javnog prostora ili gradskog trga.
Najveće promjene napravljene su zamjenom zidova sa velikim staklenim stijenama, čime prostor dobiva svjetlost a samim time djeluje veće. Unutar trgovine postavljeni su drvoredi od pravih stabala koji stoje odmah pokraj korisničke podrške i time se Apple otvara prema svojim korisnicima i djeluje još pristupačnije.
“Znat ćemo da smo uspjeli kada atmosfera u trgovini bude kao na gradskom trgu” Angela Ahrendts- Appleova potpredsjednica za retail
Apple ima preko 480 trgovina diljem svijeta, gotovo sve njihove trgovine imaju sličan dizajn interijera, prilagođen lokaciji na kojoj se nalazi. Tako na 5. aveniji u New Yorku možemo vidjeti ogromno stakleno zdanje, monumentalno izdanje u Berlinu ili futurističku građevinu u Pekingu.
Najveći prihodi od prodaje i dalje dolaze putem webshopa, no Appleovi dućani su poznati po pružanju svih potrebnih informacija i rješavanju problema od strane famoznih Geniusa.
Redizajn trgovine trebao bi privući još veći broj kupaca i korisnika, a bit će zanimljivo promatrati kako će se novi dizajn uklopiti i prilagoditi različitim gradovima i kulturama.