Nakon što je Bottega Veneta zapalila modni svijet svojim Lido sandalama koje su postale najpoželjnija štikla s četvrtastim vrhom, bilo je malo vjerovati da će im iti jedan brend ukrasti pažnju. Pa ipak, cipele za kojima je poludjela mlada generacija zvijezda A liste iz Los Angelesa, lokalnog brenda Femme, nametnule su se kao hit cipela iz koje se poznati ne skidaju.

Model Vignette jednostavna je natikača s visokom potpeticom i trakicom od PVC-a, koja zato što je prozirna noge čini beskrajno dugačkima, a nenametljiva je i super jednostavna za styling svih modnih kombinacija.

Skoro dvanaest centimetara tanke potpetice u izvedbi s veganskom kožom mogu biti vaših za $169, što je jedna od nižih cijena cipela koje nose zvijezde.

Još jedan popularan model je i Barely There Lace Up, kojeg su prigrlile Kylie Jenner, Rosie Huntington-Whiteley, Lily Aldridge i Sofia Richie, dok Ford model obožavaju sestre Jenner i Gigi Hadid.

Sve su cipele ručno izrađene, a brend je osnovala Janis Tello, samohrana majka dvoje djece koja nema završenu školu dizajna, već je imala viziju i želju da iz ničega stvori nešto. Dominikanskog, ruskog i kolumbijskog podrijetla, Janis ističe kako moda nikada nije bila u fokusu njene obitelji. Ljubav prema dizajnu stekla je izrađujući odjeću i asesoar za svoje lutke sanjajući kako će jednoga dana biti u mogućnosti priuštiti si više no što joj je skromno obiteljsko zaleđe nudilo. I u tome je uspjela. Njenu klijentelu na Instagramu prate milijarde ljudi, a cipele su redovito rasprodane.