Petra Biberica 23.03.2018.

Nova vrlo kreativna H&M proljetna kampanja koja slavi žene

H&M ovoga proljeća donosi jednu posve drugačiju kampanju koja je već sada oduševila mnoge. U njoj poznate zvijezde Winona Ryder i Elizabeth Olsen plešu na ulicama Buenos Airesa.

Ova kampanja već sada je prepoznata kao odličan poticaj za jačanje ženskog glasa i osnaživanje ženskog roda, čime je H&M uspješno svoj brend ovoga puta spojio s potporom ženama i njihovom stavu. S obzirom na gaf svjetskih razmjera koji im se nedavno dogodio s crnim dječjim modelom i natpisom “Coolest monkey in the jungle”, ovaj marketinški potez kreativne agencije Adam&Eve je pogodak u sridu.

Video počinje s Elizabeth Olsen kojoj je vidno dosadno dok pleše s muškarcem, što se ubrzo promijeni. Čim muškarca po ramenu potapša druga žena kako bi preuzela njegovu ulogu, mijenja se i sama muzika koja dobiva energičniji ritam, a ovaj ples dviju žena jasno pokazuje koliko one uživaju u njemu. Lokalni stanovnici su muškarci koji sa strane samo bespomoćno promatraju što se događa. Na samome kraju pridružuje se i Winona Ryder te pleše tango s Olsen, a seksualna energija je očigledna. Poruka ne može biti jasnija.

Sviđa mi se što kampanja zaista slavi žene na vrlo vjerodostojan način. To je jako osvježavajuće, a prije svega i vrlo potrebno upravo sada u našoj kulturi. Žene slave sebe”, – Winona Ryder.

Ova kampanja najavljuje novu proljetnu kolekciju koja će biti u prodavaonicama dostupna od sutra.