Novi trend u reklamiranju modnih  brendova dobio je naziv “Greynnaisance” što doslovno znači siva renesansa, a označava sve veću prisutnost i popularnost modela od preko 60 godina.

U intervjuu za Business of Fashion, 64-godišnja profesorica iz New Yorka, Lyn Slater, naglasila je koliko je koncept godina posao suvišan.

“Kada sam ja bila mlada palili smo grudnjake, cijelo vrijeme smo pušili i izlazili. Zbog čega bi prihvatili da naš život završava kada ostarimo?”- Lyn Slater

Lyn Slater na svom Instagram profilu danas broji preko pola milijuna pratitelja. Iako je Instagram doživljen kao platforma mlađih influencera, mnoge dvadesetogodišnje kolegice bi joj zavidjele na ovoj brojci. Pod nazivom Accidental Icon, Slater svoje pratitelje oduševljava odličnim modnim kombinacijama ali i pozitivnim stavom prema životu.

Pojam “Greynnaisance” iskovan je prije nekoliko godina, točnije 2015. godine kada je 80- godišnja Joan Didion postala zaštitno lice modne kuće Celine, a Joni Mitchel Saint Laurenta. Od tada je trend sve prisutniji tako da smo nedavno imali prilike vidjeti Isabellu Rossellini, Jan de Villeneuve i Daphne Selfe kako poziraju za Sies Marjan, Simone Rocha i Tank Magazine.

Generacija baby boomersa zapostavljena je u svijetu oglašavanja i kampanja u visokoj modi iako čini ukupno 42% potrošačke moći među luksuznim brendovima za razliku od millenialsa i generacije Z, koji zajedno čine oko 13% potrošačke moći prema istraživanju Moody’s za 2017. godinu.

Klasični oglašivači obraćaju se mlađoj publici računajući na to da će se trendovi prenijeti i na njihove roditelje. No neke kompanije sada idu obrnutom formulom.

Mango je u svoju kampanju “A Story of Uniqueness”2017. uključio upravo Lyn Slater i izazvao opće oduševljenje među svim generacijama. Reakcije na kampanju pokazale su kako zrelija žena u kampanji ostavlja utjecaj na svoju generaciju, ali i na mlađe generacije koje inspirira i nadahnjuje.

Prije nekoliko godina, Maye Musk, model i mama Elona Muska, kreirala je svoj Instagram profil i uskoro postala glavna meta brojnih brendova.

“Počela sam objavljivati fotografije, ljudima se svidjelo i fotografi su me krenuli zvati nudeći suradnje. Odjednom sam shvatila da postajem influencer i da punim 70 godina!”- Maye Musk

Od tada je ostvarila značajne suradnje s New York Magazineom, bila na naslovnicama Elle časopisa i nosila brojne revije od kojih je posljedna za Dolce&Gabbanu.

Iako se modelingom bavi preko 50 godina tek je sada doživjela vrhunac slave, a i sama kaže kako prije samo 10 godina to nije bilo moguće dostići u ovom intenzitetu.

Prema HYPR-u, algoritmu za praćenje podataka o pratiteljima, čak 65% pratitelja Lyn Slater ima ispod 32 godine dok se kod Maye Musk radi o postotku od 43%. Ovo je pravi pokazatelj da smo sve otvoreniji prema različitim konceptima ljepote i da napokon slavimo svako doba života. Kako bi rekla Maye Musk- #JustGettingStarted!