Iva Marušić 11.10.2023. Fashion

Nova capsule kolekcija brenda Mango spaja privlačnost sedamdesetih i nultih godina

Uvijek željno iščekujemo capsule kolekcije high street dućana kojima se brendovi često odmiču od predstavljanja bazičnih i svakodnevnih komada. Takvim kolekcijama brendovi prezentiraju nešto hrabriji pristup prema odijevanju, a dokaz tome je i aktualna kolekcija brenda Mango nazvana “Living legends”. Već na prvi pogled jasno je da je španjolski brend osmislio kolekciju prožetu trendovima proteklih desetljeća, točnije sedamdesetih i nultih godina.

Kad razmišljamo o modi 70-ih godina, prvo pomislimo na “trapez” hlače, pripijene košulje, neočekivano kombiniranje boja i fokus na detaljima. Moda je ustvari, u to vrijeme bila toliko raznolika i eksperimentalna da pravila u odijevanju nisu postojala. Mango nam međutim, takvu hrabrost približava kampanjom u kojoj se sofisticiran izgled poigrava s trendovima Y2K (the year 2000) i pokazuje što se događa sudarom dva desetljeća.

Moda ranih 2000-ih također je bila odvažna kao i ona sedamdesetih godina. Paleta odjevnih komada bila je ispunjena sjajnim crnim tonovima i metalik bojama. Dok su se neki Y2K trendovi nosili svakodnevno, mnogi od tih lookova bili su rezervirani tek za izlaske. Primjerice, popularni komadi uključivali su mrežaste majice, plisirane ili kožnate suknje, sjajne hlače i svjetlucave cipele. Također, tih je godina traper postao glavni materijal mnogih komada – nosio se na košuljama, jaknama i šeširima. A takav presjek trendova Mango spaja u kolekciji koja broji više od 50 komada.

U kolekciji se nalaze komadi koji se idealno slažu uz večernje odvažne lookove – od krznatih kratkih kaputa, dužih kožnatih jakni, bluza s velikim volanima, ljubičastih komada kao dominantne boje sedamdesetih, pa sve do patchworka od trapera i metalik cipela kao posvete nultim godinama. Uz pojavu dugih haljina, kolekcijom dominiraju kratke suknje s kožnatim efektom životinjskog uzorka. Kao što je to bilo sedamdesetih, fokus ove kolekcije je na nakitu i detaljima naušnice i ogrlice dolaze u maksi dimenzijama i izrađene su od kamenčića i bisera.

Mango nas sjajnom kampanjom vraća trendovima za koje smo sigurni da nikada nisu izgledali tako dobro, stoga požurite po svoje omiljene komade u dućane diljem Hrvatske ili putem službene stranice brenda.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Mango