Iva Marušić 25.07.2025.

Nova capsule kolekcija brenda Loud Ones je nadahnuta povijesnom elegancijom

Nakon debitantske kolekcije “Lissa”, koja je prije nekoliko godina uspješno predstavila modni senzibilitet brenda Loud Ones, kreativna snaga iza brenda, Leon Glasnović, predstavlja novo poglavlje svoje modne priče – capsule kolekciju pod imenom “Portiglion”. Kolekcija koja zasad broji dvije košulje, nosi snažan koncept, povijesnu dubinu i promišljeni dizajn koji je već postao zaštitni znak ovog hrvatskog niche brenda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LOUD ONES (@loudones_com)

Kao i u prethodnim projektima, Glasnović ponovno poseže za poviješću, ali i introspektivnim promišljanjem suvremenog odijevanja. Inspiracija za “Portiglion” dolazi iz arhiva jednog fascinantnog povijesnog lika – dubrovačkog diplomata Francesca Favija, koji je u 19. stoljeću bio ključna figura u otvaranju transatlantskih trgovačkih ruta i poticanju migracija s Jadrana prema Novom svijetu. Favi je bio oličenje spoja lokalnog nasljeđa i globalne perspektive, što je upravo ono što Glasnović prevodi u dizajn svoje nove kolekcije.

Kolekcija “Portiglion” – čije ime evocira talijanski izraz za stražarsku kućicu ili diplomatski ulaz – pažljivo balansira između arhivske inspiracije i suvremenog pristupa. Bijela i smeđa košulja iz kolekcije Favi osmišljene su kao suvremeni hommage toj diplomatskoj eleganciji. Bijela košulja, izrađena od prozračnog, čvrstog popelina renomirane austrijske tekstilne kuće, donosi klasičan kroj koji jednako funkcionira u dnevnim i večernjim prilikama. Smeđa košulja, napravljena od raskošne talijanske mješavine viskoze i pamuka, donosi fluidnost i suptilni sjaj, što joj daje izraženu mekoću i eleganciju u pokretu.

Obje su košulje ručno izrađene u Hrvatskoj, u suradnji s vrsnim lokalnim krojačima, što jamči visoku razinu izrade i etičku produkciju – vrijednosti koje Loud Ones dosljedno njeguje od prvog dana. Osim kvalitete izrade, kolekciju krasi i jasan estetski smjer; fuzija američkog utilitarnog stila s klasičnim europskim krojevima. Takav spoj stilova, koji Glasnović sam opisuje kao americana meets European tailoring, glavni je modni potpis brenda i najava daljnjeg smjera Loud Onesa.

Kolekcija “Portiglion” je bogata simbolikom, detaljima i pričom – onom koja nas povezuje s Jadranom, diplomacijom i neprolaznom elegancijom. Loud Ones ovim projektom potvrđuje svoju poziciju jednog od najsenzibilnijih novih modnih brendova na domaćoj sceni – onih koji njeguju kulturu odijevanja i komada koji su stvoreni da traju. Brend ljepotu pronalazi u istraživanju jednostavnih silueta i krojeva koje ćete odijevati i obožavati godinama.

Obje košulje (koje su ujedno i uniseks), u bijeloj i smeđoj verziji, dostupne su za kupnju na službenoj stranici brenda po cijeni od 90 eura.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Loud Ones