Njih obožava generacija Z, oni su inspiracija i zato ih je adidas uključio u novu kampanju Club Originals

Omiljeni sportski i lifestyle brend adidas u svojoj novoj Originals kampanji pod nazivom Club Originals slavi kreativnost. Surađujući s već poznatim mladim umjetnicima i sportašima cilj je ovog sportskog brenda nadahnuti novu generaciju kreativaca koja čeka svoj trenutak. Znamo da generacija Z, ona generacija koja dolazi, voli kreativnost i inovativnost, voli sirov i relevantan sadržaj, ali poštuje naslijeđe i tradiciju i želi da se ona prilagodi i njima.

Club Originals predstavlja adidasovu težnju za podupiranjem mladih i kreativnosti nove generacije, u potpunosti uključujući nove kreativce u adidasov brend Originals. U kampanji su predstavljena dva ključna adidasova modela obuće: Superstar i Gazelle, odabrana zbog njihove neupitne uloge u pop-kulturi tijekom posljednjih godina.

Glavne uloge u kampanji u Hrvatskoj zato imaju istaknuti kreativci i sportaši poznati po pomicanju granica unutar vlastitih područja djelovanja. Neki od njih su: nogometaši Dominik Livaković, Josip Šutalo, Gabriel Rukavina i Luka Vrbančić, influenceri Karla Zelić, Matija Lazarević i Ema Luketin, plesač Luciano Plazibat te stilistica Polina Horbachova.

Velika mi je čast i zadovoljstvo biti dio adidasove Club Originals kampanje jer su u središtu kampanje vrijednosti koje i ja osobno cijenim – zajednica, kreativnost i samopouzdanje. Drago mi je što mogu biti dio ove priče i nadam se da ćemo zajedno inspirirati ljude diljem svijeta da budu svoji i hrabri u ostvarivanju svojih snova”, izjavio je poznati nogometaš Dominik Livaković.

Zaigranost, opuštenost i cool nepretenciozan vibe karakteristike su stila koji njegujem i iznimno mi je drago što sam dio adidas Club Originals kampanje jer pruža priliku mladima da se izražavaju na njima najprirodniji način. Svatko od nas definira individualan stil svojim karakterom i energijom, a ovakva super priča omogućava nam da to pokažemo cijelom svijetu”, rekla je influencerica Karla Zelić.

S obzirom na to da je adidas brend uz koji smo svi odrasli i počeli graditi svoj stil, čast mi je bila sudjelovati u ovako upečatljivoj kampanji. Od samih outfita pa sve do lokacije i ekipe koja je sudjelovala, sve je bilo odlično, što je vidljivo i na krajnjem rezultatu. Uživao sam u svakoj sekundi jer smo dobili priliku da kroz modne kombinacije pokažemo svoj karakter”, izjavio je plesač Luciano Plazibat.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0